صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۱ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۸

روحانی وارد اهواز شد

رئیس‌جمهور در آخرین مرحله از سفر یک‌روزه به مناطق سیل‌زده و‌ در راستای بررسی میدانی وضعیت سیلاب در این مناطق، وارد استان خوزستان شد.
کد خبر : 375080

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی عصر امروز وارد فرودگاه اهواز شد و در بدو ورود مورد استقبال استاندار و مسئولان ارشد استان خوزستان قرار گرفت.


رئیس‌جمهور قرار است در این بازدید در جریان آخرین وضعیت سیلاب‌ها در استان خوزستان و اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات مردم قرار گیرد.


روحانی امروز سفری هم به استان لرستان داشت و در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان شرکت و با ابراز امیدواری برای بازسازی واحدهای مسکونی در کوتاهترین زمان، اظهار کرد: لوازم زندگی آسیب‌دیدگان از سیل باید سریعتر و در حد متعارف تأمین شود.


وی تأکید کرد: تمام امکانات دولتی و عمومی در خدمت اسکان موقت و مناسب باشند؛ دولت اجاره مسکن موقت آسیب دیدگان را می‌پردازد.


رئیس‌جمهور همچنین در ادامه سفر به لرستان از روستای چم‌مهر بازدید و ضمن گفتگوی صمیمانه با مردم این روستا و اطلاع از آخرین وضعیت امدادرسانی به آنان، دستورات لازم را به وزیر کشور برای حل هرچه سریع‌تر مشکلات این بخش صادر و تأکید کرد: دولت تا اتمام بازسازی خرابی‌ها و جبران خسارات در کنار مردم مناطق سیل‌زده خواهد بود.


روحانی همچنین در سفرهای امروز خود، از ایلام هم بازدید کرد و از سوی استاندار و نماینده ولی‌فقیه مورد استقبال قرار گرفت. وی سپس از روستای سیل‌زده شوره از توابع بخش ماژین بازدید کرد و با توضیح مسئولان این منطقه در جریان روند امدادرسانی، اسکان موقت و چگونگی خسارت‌های وارد شده به منازل، باغ‌ها، محل‌های نگهداری دام و طیور و زمین‌های کشاورزی این روستا و روستاهای همجوار آن قرار گرفت.


انتهای پیام/4034/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر