صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۸ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
یک مسئول رسانه:

رسانه‌ها در زمینه شعار سال از مسئولان مطالبه‌گری کنند

رئیس سابق مرکز طرح و برنامه معاونت سیما گفت: مطالبه‌گری در زمینه شعار سال باید توسط رسانه‌ها از نهادهای مربوطه انجام شود.
کد خبر : 374688

به گزارش خبرنگار حوزه رسانه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، عبدالکریم خیامی در سومین نشست کرسی آزاداندیشی رسانه‌ای با عنوان «رسانه‌ها و نامگذاری سال» که در دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، تصریح کرد: در موضوع تولید ایرانی و کالای ایرانی نمی‌توان احساس و برداشت مردم را دفعتاً تغییر داد زیرا ممکن است به ضدتبلیغ تبدیل شود که نه‌تنها سودی ندارد بلکه ضرر هم می‌رساند.


وی اضافه کرد: ناچار هستیم در رونق تولید از محصولی شروع کنیم که مقبولیت نسبی قبلی دارد.


رئیس سابق مرکز طرح و برنامه معاونت سیما ادامه داد: پیشنهاد این است در هر موضوعی به‌ویژه در شعار سال 4 بُعد بازیگران، کارگزاران، کارشناسان و عموم مردم در نظر گرفته شود؛ البته در این بحث منظور از بازیگران تولیدکنندگان هستند.


خیامی خاطرنشان کرد: در توجه به این ابعاد با عدم توازن بین آنها نتیجه کار آسیب خواهد دید.


وی در مورد شعار سال گفت: گاهی اوقات شعار سال دچار سیاست‌زدگی می‌شود و این مورد مشکلات زیادی را به وجود می‌آورد.


رئیس سابق مرکز طرح و برنامه معاونت سیما افزود: مطالبه‌گری در زمینه شعار سال باید توسط رسانه‌ها از نهادهای مربوطه انجام شود.


خیامی تأکید کرد: بعضی‌ها نیز با استفاده از شعار سال قصد‌شان سوءاستفاده و پیش بردن اهداف خودشان است که باید جلوی آنها نیز گرفته شود.


انتهای پیام/4076/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر