صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۴ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
حمیدیا:

بیش از نیم میلیون نفر کمپین «بخوان» را دیدند

دبیر کمپین «بخوان» از بازدید بیش از نیم میلیون نفر از این کمپین در فضای مجازی خبر داد.
کد خبر : 374613

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از ستاد خبری سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، محمد حمیدیا از بازدید بیش از نیم میلیون نفر از این کمپین در فضای مجازی خبر داد و گفت: کمپین بخوان در قالب مسابقه از ۱۰ تا ۲۴ فروردین در سطح شهرهای تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، قم و کرج با هدف انتشار مفاهیم قرآنی با استفاده از طرح‌های گرافیکی در فضای مجازی و اطلاع‌رسانی زمان و مکان مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اجرا شد.


وی افزود: شاید برای بسیاری عجیب بود دو نفر آقا و خانم در مترو، پارک‌ها و یا کنار خیابانی از شهر، با طرحی گرافیکی ترجمه شده به انگلیسی به سراغ مردم بروند و از آن‌ها بخواهند به سلیقه خود یکی از طرح‌های مفهومی قرآن را انتخاب کنند، با آن عکس سلفی بگیرند و در صفحه اینستاگرام خود انتشار دهند؛ اما این کار اتفاق افتاد.


دبیر کمپین «بخوان» ادامه داد: بیش از نیم میلیون نفر کمپین ما را دیدند و حدود ۱۵ هزار نفر در آن شرکت کردند. اتفاقی که دلیل اصلی انجام آن یکپارچه‌سازی ظرفیت‌های فرهنگی سازمان‌ها و نهادهای مختلف دولتی بود.


وی تصریح کرد: سال‌هاست که سازمان‌های فرهنگی کشور با موازی‌کاری در انجام امور فرهنگی، طرحی یکسان را بارها و بارها با صرف مبالغ هنگفت در سازمان‌های متبوع خود اجرا کرده‌اند و نتیجه آن طرحی ناقص، با ابعادی کوچک، اثربخشی کم و صرف هزینه زیاد بود.


حمیدیا اضافه کرد: تلاش کردیم در این کمپین با استفاده از ظرفیت‌های شهرداری، مترو، سازمان اوقاف و امور خیریه، امامزادگان، فرمانداری و با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین تبلیغات چهره به چهره که معمولا در استارت آپ‌ها از آن استفاده می‌شود که فردی به‌عنوان راهنمای تبلیغاتی(پروموتر) با افراد به صورت رو در رو صحبت و مخاطب را ترغیب و تشویق به عملی در فضای حقیقی یا مجازی کرده و کاربر بر اساس فعالیت خود هدیه‌ای دریافت می‌کند مشارکت مردمی را در این کمپین بالا ببریم.


وی اظهار کرد: مسابقه ای که در فضای اینستاگرامی افراد را با طرح‌های گرافیکی درگیر و آن‌ها را با هشتگ‌های مفید فضای‌مجازی آشنا می‌کرد، نوعی بازاریابی فرهنگی دیجیتال (cultural digital marketing) محسوب می‌شود.


انتهای پیام/4090/


انتهای پیام/

ارسال نظر