صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۷:۳۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۸
حکیمی‌پور در گفتگو با آنا:

برخورد با فساد برای مدیریت جدید قوه‌قضائیه مهم است

دبیرکل حزب اراده ملت ایران گفت: خوشبختانه در در چند وقت اخیر دستگاه قضائی کشور نشان داده است که مبارزه با فساد برایش مهم است و به طور جد با آن برخورد خواهد کرد.
کد خبر : 374381

احمد حکیمی‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره سخنان رئیس دولت اصلاحات مبنی بر عدم قبول انتخابات مشروط اظهار کرد: حزب اراده ملت پیش از این اظهارات نیز معتقد بود هیچگاه نباید با صندوق رأی قهر کرد، هیچ‌گاه نباید عرصه را دو دستی تقدیم جریان رقیب کرد.


وی افزود: همه آحاد ملت حق دارند سلیقه خود را در ایام انتخابات درون صندوق رأی بیاندازند و با این صحبت‌ها نیز حجت بر برخی گروه‌ها و جریانات اصلاح طلب تمام شد و همه باید با اتحاد و همدلی تلاش کنند که انتخاباتی پرشور برگزار شود و نتیجه آن به نفع ملک و ملت باشد.


دبیرکل حزب اراده ملت ایران درباره برخی از عملکردهای دستگاه قضائی نیز تصریح کرد: خوشبختانه در در چند وقت اخیر دستگاه قضائی کشور نشان داده است که مبارزه با فساد برایش مهم است و به طور جد با آن برخورد خواهد کرد، اما باید یاد آور شد که این مبارزه ضمن برخورد با مفسدین راهکارهای ریشه‌ای نیز باید صورت گیرد.


حکیمی‌پور اضافه کرد: امروز جلوگیری از بروز فساد همان اندازه مهم است که برخورد با مفسد است و حزب اراده ملت نیز هر آنچه در توان داشته باشد راهکارهایی را در این زمینه به مقامات قضایی ارائه خواهد کرد و پشتیبان قوه قضائیه خواهد بود.


وی درباره مشکلات فعلی در کشور، اظهار کرد: پس از اعراضات دی ماه سال 96 حزب حاما بیانیه‌ای صادر کرد و راه‌حل برون رفت از مشکلات را در دو امر تعریف کرد؛ اول باز شدن فضای سیاسی برای شنیدن اعتراضات و مطالبات مردم و دوم مبارزه جدی و عملی با فساد‌های اقتصادی که در این ایام نمک بر زخم مردم می‌پاشد.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

برچسب ها: فساد
ارسال نظر