صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۲ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۴

علی پروین: یک گل زدیم استقلال از هم پاشید/ پول نرسد پرسپولیس به مشکل می‌خورد

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: برد تاریخی پرسپولیس مقابل استقلال از آن دست بازی‌هایی است که هر 100 سال یک بار هم اتفاق نمی‌افتد.
کد خبر : 37431

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،علی پروین که در پایان جشن سالگرد بازی تاریخی استقلال و پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، افزود:«خوشحالم که هواداران پرسپولیس بعد از گذشت 42 سال هنوز هم از این بایت خوشحال هستم .باور کنید خود ما هم باور نمی‌کردیم که 6 گل به استقلال بزنیم اما وقتی یک گل به استقلال زدیم این تیم که اتفاقا تیم خوبی هم بود از هم پاشید و ما هم از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کردیم. این بازی،یک بازی تاریخی بود که کر می‌کنم هر 100 سال یک بار هم اتفاق نیفتد.»


سرمربی سابق پرسپولیس در ادامه درباره وضع این روزهای پرسپولیس گفت:«با بردی که تیم مقابل فولاد به دست آورد اوضاع بهتر از قبل شد اما باید هر چه زودتر پول به باشگاه تزریق شود. بدون پول نمی‌شود و تیم به مشکل برمی‌خورد. من این موضوع را هم به طاهری سرپرست باشگاه هم گفتم. پرسپولیس تیم خوبی است که اگر به لحاظ مالی کم نیاورد می‌تواند در لیگ به موفقیت برسد.»


علی پروین در ادامه درخصوص طرح باشگاه پرسپولیس برای کمک 5 هزار تومانی از هر یک از هوادارن پرسپولیس گفت:« اگر این طرح اصولی باشد، طرح خوبی می‌شو د. مثلا در ازای کمکی که هوادار می‌کند یک خدماتی به وی ارائه شود به طور مثال برای تماشای بازی‌های تیم به صورت رایگان وارد ورزشگاه شود ولی به نظرم پیشنهاد کمک 5 هزار تومانی آن هم بدون مقدمه کار خوبی نبود.»


پروین در خصوص اینکه سازمان لیگ رقم قرار داد بازیکنان تیم‌های مختلف را منتشر کرده است، گفت:«فکر نمی‌کنم رقم منتشرشده دقیق باشد به نظر من بازیکنان دو برابر این ارقام را می‌گیرند. بهتر است به مردم واقعیت را بگویند و اگر یک نفر یک میلیارد می‌گیرد هوادار ببیند به چه اندازه در زمین عرق می‌ریزد.»


در ادامه علی پروین در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود قرار داد یکی از بازیکنان استقلال یک میلیون تومان است، گفت:« این هم باور کردنی نیست و غیر ممکن است.»



انتهای پیام/

ارسال نظر