صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۳:۴۵ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
رهبر در گفتگو با آنا:

هژمونی و تمدن آمریکایی در مرحله افول قرار دارد

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: آمریکا تا ابد نمی‌تواند با ظلم و زور به سلطه خود بر کشورها ادامه دهد؛ لذا افول هژمونی و تمدن آمریکایی نزدیک است.
کد خبر : 374207

حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره سخنان اخیر امام خامنه‌ای در دیدار قاریان بین‌المللی قرآن کریم با ایشان که فرموده بودند: «آن‌چه امروز دشمنان علیه ایران انجام می‌دهند، نفس‌های آخر دشمنی‌شان با جمهوری اسلامی است. هرچه سخت‌تر بگیرند، اراده ما قوی‌تر خواهد شد.»، گفت: هر دولتی اگر طغیان‌گری کند، بالاخره روزی فرا خواهد رسید که این طغیان‌ها او را زمین می‌زند.


وی ادامه داد: آمریکا و تمدن آمریکایی در مرحله افول قرار گرفته و خود غربی‌ها و حتی کارشناسان و تحلیل‌گران آمریکایی هم به این موضوع اذعان کرده‌اند.


عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: آمریکا تا ابد نمی‌تواند با ظلم و زور به سلطه خود بر کشورها ادامه دهد و همچنین نباید از وضعیت اقتصادی امروز آمریکا غفلت کرد؛ زیرا امروز این کشور به بزرگ‌ترین بدهکار بانکی به چین تبدیل شده است و نیز در کنار این مسئله باید وضعیت داخلی آمریکا و اعتراضات بین‌المللی به اقدامات این کشور را مدنظر قرار داد.


رهبر در پایان خاطرنشان کرد: همان‌طور که روزی نابودی رژیم صهیونیستی فرا خواهد رسید، نابودی هژمونی آمریکا را به چشم خواهیم دید.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر