صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۳۲ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
مراقبی مطرح کرد:

تأثیر رشته‌های کامپیوتر، زیست‌شناسی و مخابرات در زندگی آینده بشری

عضو هیئت‌علمی گروه زیست‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی شهرری بر تأثیر رشته‌های کامپیوتر، زیست‌شناسی و مخابرات در زندگی آینده بشری تأکید کرد.
کد خبر : 374136

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرری،  فرهنگ مراقبی ظهر امروز در مراسم هفته«دانشگاه باز» که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار شد اظهار کرد: در این مراسم سعی شده اطلاعات عمومی مناسبی درباره انتخاب رشته‌ها و بررسی مشاغلی که در آینده برای دانش‌آموزان درآمدزایی دارد در اختیارشان قرار گیرد و هدف فراهم کردن فضای مناسب درباره آشنایی بیشتر این عزیزان بوده است.


وی افزود: در آینده سه رشته تحصیلی زیست‌شناسی، مخابرات همه گرایش‌های آن و کامپیوتر بیشترین تأثیر را در زندگی بشری خواهند داشت.


رئیس دانشکده فنی و مهندسی و علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری نیز گفت: این واحد دانشگاهی دارای مرکز تحقیقات - پژوهشی و فرهنگی شامل: مرکز رشد، مرکز آموزش نیروی انسانی، مرکز IT، کتابخانه دیجیتال و نمازخانه مرکزی است.


محمدرضا الله‌قلی‌قصری افزود: این دانشگاه دارای سوله‌های آموزشی، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مجهز بوده و دارای ۲۰ هزار دانشجو در ۲۰۲ گرایش در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در هفت دانشکده مصوب(علوم انسانی، فنی مهندسی، آموزش معلمان، علوم پایه، شیخ صدوق(هنر و معماری)، مدیریت و حسابداری و مهندسی برق(شهدای هسته‌ای) است.


وی اظهار کرد: این واحد دانشگاهی با در برداشتن چهار نمازخانه، چهار سالن ورزشی، بیش از ۱۷۰ هزار جلد کتاب، هفت سالن غذاخوری و رستوران اقدام به تربیت بیش از ۸۰ هزار دانش‌آموخته کرده و به سهم خویش نقش مؤثری در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تقویت بنیان توسعه پایدار داشته است.


محمدمهدی غیایی رئیس دانشکده هنر و معماری و علی‌اکبر تجلی عضو هیئت علمی گروه کشاورزی این واحد دانشگاهی نیز به معرفی رشته‌های تحصیلی مرتبط با هنر و معماری و علوم زراعی، ژنتیک گیاهی، گیاه‌پزشکی و ... پرداختند.


به گزارش آنا، در این بازدید دانش‌آموزان افزون بر بازدید از آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها، کافه کتاب، سالن بدنسازی و دانشکده‌های واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری و آشنایی هرچه بیشتر در پایان به بیان خاطرات خود پرداختند و به سه نفر از آنان هدایایی به‌رسم یادبود اعطا شد.


انتهای پیام/4122/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر