صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۸ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
حسینی‌همدانی مطرح کرد:

بهبود شرایط فرهنگی در دانشگاه‌ها با نیروی متعهد و مسئول توانمند

امام جمعه کرج گفت: بهبود شرایط فرهنگی در دانشگاه‌ها با حضور نیروهای متعهد و مسئولان توانمند حاصل شده که باید حفظ شود.
کد خبر : 373820

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرج، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی کرج با قدردانی از تعامل مثبت و سازنده دانشگاه آزاد اسلامی در استان البرز اظهار کرد: سازندگی و ساختن همواره دشوار و مسیر پیش‌روی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج مسیر درستی بوده که به‌خوبی در حال طی‌شدن است.


وی اضافه کرد: البته این مسیر نیاز به تقویت و استحکام بیشتر امور دارد تا آثار و برکات خوبی به همراه داشته باشد.


امام جمعه کرج با ابراز خرسندی از تغییرات فضای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، این تغییرات را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: بهبود شرایط فرهنگی در دانشگاه با حضور نیروهای متعهد و مسئولان توانمند در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج حاصل شده و این روند با ابتکار عملیاتی و هنر مسئولان دانشگاه تداوم خواهد داشت و در این فضا ارزشافزوده ایجاد خواهد کرد.


حسینی همدانی مطرح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با داشتن قابلیت‌ها و توانمندی فراوان و نیروهای جوان می‌تواند با تشکیل تیم تخصصی فارغ از سیستم آموزشی، طرح‌ها و راهکارهایی را برای انجام اقدامات مؤثرتر و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی به منظور ایجاد نور آگاهی در جوانان جامعه ارائه کند.


وی با بیان اینکه اعمال مقررات فقط با سخت‌گیری و اقدامات بازدارنده و تنبیهی ممکن نیست، توضیح داد:  توجه به نسل جوان و بروز توانایی‌های آنان مشروط به ایجاد انگیزه و نشاط، تقویت بُعد اعتقادی و فرهنگی جوانان و اجرای طرح و برنامه‌های درست و کاراست که این امر از عهده دانشگاه برمی‌آید.


نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان روایتی از پیامبر اکرم(ص) اضافه کرد: «پس از خداوند، پیامبر بخشنده‌ترین فرد نسبت به انسان است و پس از ایشان معلم و کسی که دانش را به فرزندان آدم می‌رساند بخشنده‌ترین است»؛ بنابراین آموزش دلسوزانه و تقویت دانش، فکر، اندیشه و امور اعتقادی و فرهنگی توسط معلمان در پیدا کردن راه درست و چگونه اندیشیدن دانشجویان بسیار مؤثر است.


 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرج نیز در این دیدار از بهبود فضای فرهنگی و مالی در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌هایی که برای ادامه این روند وجود دارد در سال 98 به فضل الهی انجام خواهد شد تا دانشگاه به جایگاهی که موردنظر است، برسد.



محمدحسن برهانی‌فر اضافه کرد: از توجه ویژه حضرتعالی برای امور فرهنگی دانشگاه قدردانی می‌کنم و هدف از این دیدار بهره‌برداری بیشتر از راهنمایی‌ها و توصیه‌های فرهنگی جنابعالی است.



انتهای پیام/4078/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر