صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۰۷ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۸
حسین منصوریان:

شجاعت سپاه با هیچ نهادی قابل قیاس نیست

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: جایگاه سپاه بین اقشار مختلف مردم از اهمیت بالایی برخوردار است، شجاعت سپاه با هیچ نهادی قابل قیاس نیست.
کد خبر : 373575

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ساری، حسین منصوریان عصر امروز در مراسم معرفی فرمانده جدید پایگاه بسیج کارکنان شهید حسین بهرامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری که با حضور  جانشین فرماندهی سپاه شهرستان ساری همراه بود،گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از مصادیق انقلاب اسلامی است که در تارک این نظام درخشید.


وی افزود: جایگاه سپاه در بین اقشار مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است و این مهم در حوادث اخیر نشان داد که شجاعت و همدلی سپاه با مردم  با هیچ نهادی قابل قیاس نیست.



منصوریان بسیج را مولود انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: نیروهای بسیجی باید روحیه خلاق پویا و کارآمد داشته ودر عرصه مدیریت انقلابی و فعالیت جهادی و تولید علم در کنار مردم باشند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران افزود: امیدوارم فرمانده جدید بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی  واحد ساری با همت و تلاش هرچه بیشتر حضور سازمان یافته کارکنان را در بسیج فراهم و آنان را در صحنه انقلاب شکوهمند اسلامی به‌کارگیری کند.



به گزارش آنا، در این مراسم مهرداد محمدی در حکمی از سوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساری به عنوان فرمانده پایگاه بسیج کارکنان شهید بهرامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری معرفی شد.


انتهای پیام/4122/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر