صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با هدف کمک به سیل‌زدگان؛

نمایشگاه آثار هنرمندان نخبه شاهد برگزار می‌شود

نمایشگاه آثار هنرمندان و نخبگان شاهد و ایثارگر به‌همت مرکز دانش‌پژوهان شاهد و ایثارگر با هدف کمک‌رسانی به خسارت‌دیدگان سیل برگزار خواهد شد.
کد خبر : 373387

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا،‌ در حادثه سیل اخیر که بسیاری از هم‌وطنان ما دچار آسیب‌های فراوان جسمی،‌ روحی و مالی شده‌اند، تمام دستگاه‌ها، نهاد‌ها و گروه‌های مردمی وارد برای امداد و کمک‌رسانی از هیچ تلاشی فروگذار نکردند، از آن جمله مرکز دانش‌پژوهان، نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر است که به‌عنوان زیرمجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران در حادثه سیل اخیر نقش هماهنگ‌کننده بین تشکل‌های شاهد و ایثارگر استان‌های دیگر را برای کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان سیل را ایفا کرده‌ است.


یکی از حرکت‌هایی که مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با هدف کمک به هم‌و‌طنان سیل‌زده در‌ حال‌ برنامه‌ریزی آن است، برپایی نمایشگاه هنری از آثار هنرمندان نخبه ایثارگر است. در این نمایشگاه که در روز‌های آتی فراخوان آن اعلام خواهد شد از تمام ایثارگران هنرمند و هنرمندان نخبه شاهد دعوت خواهد شد تا آثار هنری خود را در این نمایشگاه به معرض دید عموم بگذارند که عواید فروش آثار هنری در این نمایشگاه نیز به هم‌وطنان سیل‌زده اختصاص خواهد یافت.


گفتنی است؛ آثار هنری که در این نمایشگاه جمع‌آوری خواهد شد، تماماََ به آثار هنرمندان ایثارگر اختصاص خواهد یافت. ایثارگران هنرمند می‌توانند بعد از اعلام فراخوان این نمایشگاه که از سوی مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در حال تدوین است، از جزئیات این نمایشگاه اطلاع پیدا کنند.


انتهای پیام/4072/4100/


انتهای پیام/

ارسال نظر