صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۶:۰۰ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام متوسل تصریح کرد:

ظرفیت عظیم دانشگاه آزاد اسلامی در ترویج و تبیین مهدویت

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با گستردگی و ظرفیت‌های بسیار بالا در کشور می‌تواند در تبیین مهدویت نقش قابل توجهی ایفا کند.
کد خبر : 372843

حجت‌الاسلام محمود متوسل در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به ماهیت آموزشی و فرهنگی بنیاد حضرت مهدی موعود(عج)، گفت: اغلب فعالیت‌های بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در حوزه آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص و مربی در زمینه مهدویت بوده است.


مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) ادامه داد: هدف اصلی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) تبیین صحیح و اصولی مهدویت در جامعه است. تبیین و رواج غیراصولی مهدویت به‌شدت می‌تواند آسیب‌زا باشد. همانطوری که در دهه 70 افرادی منحرف با بیان اظهارات خلاف واقع در حوزه مهدویت عده‌ای را دچار شبهات عقیدتی کردند.


متوسل درباره فعالیت‌های فرهنگی و هنری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، اظهار کرد: در یک سال گذشته چهار همایش و نشست در حوزه‌های ادبی، هنری، شعر و نمایش‌نامه‌نویسی با محوریت مهدویت در استان‌های مختلف توسط بنیاد برگزار شده است که آخرین همایش به‌مناسبت 40 سالگی انقلاب و با موضوع انقلاب و مهدویت برگزار شد.


وی از عقد تفاهم‌نامه همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سخن به میان آورد و ادامه داد: تلاش در جهت تحقق دانشگاه اسلامی مبتنی بر سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت(علیهم‌السلام)، ارتقای سطح معرفتی و بصیرتی اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به علوم مهدویت و انتظار، ترویج و تعمیق فرهنگ صحیح انتظار و انجام همکاری‌های علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تربیتی از مهم‌ترین اهداف تفاهم‌نامه بنیاد با معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به‌شمار می‌رود.


مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در پایان خاطرنشان کرد: در ادوار قبلی نیز جلساتی با مدیران دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده بود که در دوران مدیریتی جدید تعاملات بهتری در راستای استفاده از ظرفیت‌های عظیم دانشگاه آزاد اسلامی به‌ثمر رسیده است. دانشگاه آزاد اسلامی با گستردگی و ظرفیت‌های بسیار بالا در کشور می‌تواند در ترویج و تبیین مهدویت نقش قابل توجهی ایفا کند.


انتهای پیام/4107/4116/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر