صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۰۱ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
هاشمی‌پور خبر داد:

برپایی ایستگاه مهربانی کمک به سیل‌زدگان در دانشگاه آزاد یاسوج

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ایستگاه مهربانی برای کمک به سیل‌زدگان در واحد یاسوج تشکیل می‌شود.
کد خبر : 372403

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یاسوج، حجت‌الاسلام سید حکمت‌الله هاشمی‌پور در جلسه ستاد کمک به سیل‌زدگان کشور که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج تشکیل شد، اظهار کرد: به همت نهاد رهبری، معاونت دانشجویی و فرهنگی، معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی، تشکل‌های دانشجویی و بسیج دانشجویی ایستگاه مهربانی برای کمک به سیل‌زدگان در واحد یاسوج برپا می‌شود.


وی با تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه بیان کرد: با توجه به بارش‌های اخیر و سیل در استان‌های کشور و مشکلاتی که برای بسیاری از هموطنان به‌وجود آمده وظیفه شرعی و دینی همه ماست که به یاری هموطنان خود بشتابیم.


رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به درخواست همکاران دانشگاه مقرر شد یک روز حقوق فروردین کارکنان و استادان با هماهنگی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی برای کمک به سیل‌زدگان اختصاص یابد.


هاشمی‌پور افزود: در همین راستا تشکل‌های دانشجویی و بسیج دانشجویی اقدام به برپایی ایستگاه مهربانی برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانشجویان و خیران خواهند کرد.


وی بیان کرد:با همکاری بسیج اساتید و دانشجویی گروههای جهادی و در قالب گروههای تخصصی روانشناسی، جامعه شناسی ، عمران و بهداشت درمان به مناطق سیل زده اعزام خواهند شد. 


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر