صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۳ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
نوروزی‌فر در گفتگو با آنا:

قرار دادن سپاه در لیست تروریستی تبلیغاتی است

کارشناس مسائل سیاسی گفت:تصمیم آمریکا در قرار دادن سپاه در لیست تروریستی تنها تبلیغاتی بوده و بیشتر برای فشار اقتصادی و روانی بر مردم ایران است.
کد خبر : 372317

ابراهیم نوروزی‌فر در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به اقدام آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریستی، اظهار کرد: دولت آمریکا از 40 سال گذشته و پیروزی انقلاب اسلامی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشکل داشته است.


وی با بیان اینکه دلیل دیگر این کار آمریکا پیوند عمیق سپاه با ملت ایران و رهبری است، افزود: از سویی دیگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از همان ابتدا به‌صورت جهادی برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی سنگ‌تمام گذاشته و نمونه مؤثر و مصداقی آن هشت سال دفاع مقدس است.


کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه یکی از اهداف دیگر سپاه پاسداران حضور در میادین جنگ حق علیه باطل است، اضافه کرد: دفاع از مستضعفان، مظلومان و فعالیت‌های سازندگی و جهادی در سراسر کشور نشان از عزم راسخ سپاه دارد.


وی در ادامه به قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط آمریکا در لیست تروریستی اشاره کرد و گفت:  این کار آمریکا هم مانند قرار دادن ایران در ذیل منشور هفت سازمان ملل است و آنها باید بدانند که توان ضربه و حمله نظامی به سپاه پاسداران را ندارند.


نوروزی‌فر با بیان اینکه این تصمیم ترامپ از نظر جامعه بین‌الملل وجهات قانونی ندارد، ادامه داد: این تصمیم آمریکا تنها تبلیغاتی بوده و بیشتر برای فشار اقتصادی و روانی بر مردم ایران و هدف اصلی ترامپ ایران‌هراسی است. 


رئیس بسیج رسانه استان البرز با اشاره به اینکه در این کارزار نابرابر، آمریکا علیه سپاه به پیروزی نمی‌رسد، عنوان کرد: از طرفی دیگر آمریکا باید بداند که ایران بهترین دموکراسی منطقه غرب‌آسیا را دارد و به‌جای تحریم ایران به فکر مبارزه با تأسیس‌گران داعش باشد.


به گزارش آنا، ترامپ پس از یک هفته فضاسازی رسانه‌ای علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این نهاد مردمی منطقه را در فهرست ادعایی سازمان‌های تروریستی قرار داد.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر