صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۰۸ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران مطرح کرد

قانون مداری کمیسیون‌های آموزشی در دستور کار اجلاس شورای مرکزی

نوابخش با اشاره به برگزاری شصت و نهمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این اجلاس مبتنی بر کار، بهره وری بیشتر حوزه‌ها، قانون مداری در کمیسیون‌های گوناگون آموزشی خواهد بود.
کد خبر : 3717

مهرداد نوابخش در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری آنا، با یادآوری برگزاری شصت و نهمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: اینگونه اجلاس‌ها که سال‌های اخیر با عنوان گردهمایی کار بر گزار می‌شود متناسب با کارکرد‌ و نیاز‌های جامعه دانشگاهی است.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با یادآوری برنامه‌های سال گذشته اجلاس شورای مرکزی و تمرکز بر حوزه‌های دانشجویی، ادامه داد: مهم‌ترین موضوع اجلاس سال گذشته تمرکز در حوزه‌های آموزشی به ویژه تحصیلات تکمیلی برای جذب داوطلبین بود که با معنویات ریاست محترم دانشگاه این امر صورت گرفت.


نوابخش با اشاره به اینکه امروز نیز شاهد تصویب ۳۴۹ رشته ارشد و دکترا در شورای گسترش هستیم، خاطر نشان کرد: طی چند روز آینده نیز شاهد شصت و نهمین اجلاس شورای مرکزی خواهیم بود که مبتنی بر کار، بهره وری بیشتر حوزه‌ها، قانون مداری در کمیسیون‌های گوناگون آموزشی خواهیم بود.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان با بیان روحیه برنامه مدار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، یاد آور شد: برای تمامی واحد‌های دانشگاه بودجه بندی مشخصی در نظر گرفته شد تا براساس برنامه نیازسنجی کنند و به اهداف از پیش تعیین شده برسند.


انتهای پیام/

ارسال نظر