صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۵ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
ملک محمدی:

فرزندان ممتاز اعضای هیأت علمی و کارکنان تشویق می‌شوند

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز گفت: فرزندان ممتاز اعضای هیات علمی و کارکنان این دانشگاه تشویق می‌شوند.
کد خبر : 37119

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جعفر ملک محمدی اظهار کرد: بر اساس بخشنامه اخیر معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارج نهادن به تلاش تحصیلی فرزندان ممتاز اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه، دانش‌آموزان و دانشجویان ممتاز مورد تشویق قرار می‌گیرند.


وی با توجه به اینکه علاوه بر پرداخت هدیه دانش‌آموزان و دانشجویان ممتاز، عکس آنان در روزنامه فرهیختگان نیز چاپ می‌شود گفت: اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه که فرزندان آنان دارای شرایط لازم باشند می‌توانند حداکثر تا 20 شهریور ماه به دفتر امور بیمه و رفاه واحد اهواز واقع در طبقه دوم ساختمان اداری مراجعه کنند.


ملک محمدی درباره شرط معدل برای دانش‌آموزان و دانشجویان ممتاز گفت: براساس بخشنامه صادر شده، برای دانش‌آموزان مدارس تیزهوشان و مدارس عادی در مقطع اول تا ششم ابتدایی معدل «بسیار خوب»، دانش‌آموزان دوره اول متوسطه در مدارس تیزهوشان دارای حداقل معدل 18 و مدارس عادی 19، برای دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در مدارس تیزهوشان و مدارس عادی به ترتیب حداقل معدل 17 و 18 و برای دانشجویان رشته علوم انسانی حداقل معدل 18 و در سایر رشته‌ها حداقل معدل 17 ضروری است.


معاون اداری و مالی واحد اهواز درباره میزان پرداخت هدیه به دانش‌آموزان و دانشجویان ممتاز گفت: به دانش آموزان اول تا ششم ابتدایی 50هزار تومان، دانش‌آموزان دوره اول متوسطه 60 هزار تومان، دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه 80 هزار تومان و دانشجویان 100هزار تومان تعلق می‌گیرد.


ملک محمدی در پایان ارائه تصویر کارنامه و تصویر شناسنامه والدین را از مدارک لازم برای دریافت هدیه خواند.


انتهای پیام/

ارسال نظر