صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۰۰ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
طاهری به آنا خبر داد:

فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان از 17 فروردین

رئیس دانشگاه آزاد گلستان با بیان اینکه در منطقه آق‌قلا مشکلی نداریم از فعالیت این دانشگاه در 17 فروردین خبر داد و گفت: وضعیت گمیشان روزهای آینده نهایی می‌شود.
کد خبر : 370526

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا با اشاره به اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برای امدادرسانی به سیل‌زدگان استان گلستان به‌خصوص مناطق گمیشان و آق‌قلا اظهار کرد: از روزهای ابتدایی که سامانه بارشی در استان گلستان ایجاد شد و موجبات سیلاب شدید در مناطق گمیشان و آق‌قلا را به‌همراه داشت، دانشگاه آزاد اسلامی به‌صورت یک‌پارچه و با وحدت رویه در پی امدادرسانی به سیل‌زدگان بود.


وی اضافه کرد: از همان روزهای ابتدایی وقوع سیل در استان گلستان اقدامات لازم را برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی آغاز کردیم و مردم نیز در این بین یاریگر سیل‌زدگان بودند و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به مردم سیل‌زده ارسال می‌کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و واحد گرگان با بیان اینکه با دستور دکتر طهرانچی و دکتر ولایتی اقدامات خوبی در زمینه کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده صورت گرفت، عنوان کرد: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در مناطق آق‌قلا و گمیشان سعی در امدادرسانی به سیل‌زدگان داشتند و در این زمینه موسوی مشاور دکتر طهرانچی و مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی مشکلات مردم سیل‌زده را مورد بررسی قرار داد.


طاهری افزود: با مجوزی که از دکتر طهرانچی دریافت کردیم موظف شدیم از بودجه دانشگاه آزاد اسلامی برای تأمین نیازهای اساسی مردم سیل‌زده استفاده کنیم و روزانه با طبخ غذاهای گرم، آنها را به سیل‌زدگان اعطا می‌کنیم.


وی در پاسخ به این سؤال که وضعیت فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق سیل‌زده چگونه خواهد بود و اینکه با وضعیت فعلی آیا دانشگاه آزاد در مناطق گمیشان و آق‌قلا فعالیت خود را از 17 فروردین آغاز می‌کنند یا ممکن است فعالیت این دانشگاه‌ها به تعویق بیفتد؟ گفت: به‌نظر می‌رسد در منطقه آق‌قلا مشکلی نداشته باشیم و دانشگاه آزاد اسلامی طبق ابلاغیه سازمان مرکزی از همان 17 فروردین دایر خواهد بود چون وضعیت بحرانی ندارد؛ اما در منطقه گمیشان به‌دلیل آب‌گرفتگی، شرایط مبهم است و ممکن است آغاز فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی به تعویق بیفتد و طی امروز و فردا این موضوع نهایی می‌شود.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر