صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۴ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۸
رئیس قوه قضائیه:

سازمان بازرسی با سهل‌انگاری مسئولان در مناطق سیل‌زده برخورد کند

رئیس قوه قضائیه ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه شیراز از سازمان بازرسی کشور و مسئولان قضائی استان‌های سیل‌زده خواست تا ابعاد حادثه را مورد ارزیابی قرار دهند.
کد خبر : 369887

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط‌ عمومی قوه قضائیه، حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی با صدور پیامی، ضمن عرض تسلیت به بازماندگان حادثه شیراز از سازمان بازرسی کل کشور و مسئولان قضائی استان‌های سیل‌زده خواست تا ضمن حضور‌ فوری در مناطق سیل‌زده، ابعاد حادثه را مورد نظارت و ارزیابی قرار دهند.


در پیام رئیس قوه قضائیه آمده است: خبر وقوع جاری‌ شدن سیل در استان‌های کشور به‌خصوص در شهر شیراز که منجر به جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد، موجب تأسف و تأثر اینجانب شد.


در ادامه این پیام آمده است: ضمن عرض تسلیت به بازماندگان محترم حوادث اخیر در شهر شیراز و استان‌های دیگر و آرزوی سلامتی و بهبودی مصدومین این حوادث، از مسئولان محترم قضائی استان‌های مربوطه و سازمان بازرسی کل کشور می‌خواهم با حضور فعال در مناطق سیل‌زده و با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط و امدادگران، ضمن کاستن از درد و رنج مردم حادثه‌دیده، ابعاد و زوایای گوناگون موضوع را ارزیابی کنند تا در خصوص سهل‌انگاری و بی‌توجهی احتمالی برخی از دست‌اندرکاران مسئول، برخورد لازم از سوی دستگاه قضائی صورت گیرد.


انتهای پیام/4110/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر