صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۲ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۸
رئیس قوه قضائیه:

رفع فساد و گره‌گشایی از مشکلات مردم از بهترین حالات است

رئیس قوه قضائیه گفت: رفع فساد و گره‌گشایی از مشکلات مردم و حفظ شئون خون شهدا و ایثار ایثارگران و جانبازان از بهترین حالات به شمار می‌رود.
کد خبر : 369321

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در ویژه برنامه تحول سال نو در حرم مطهر رضوی، ضمن خوش‌آمدگویی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی و تبریک به مناسبت میلاد حضرت امام علی(ع) و فرارسیدن عید نوروز، عنوان کرد: ماه رجب ریسمانی الهی بین بندگان و خالق هستی است، مؤمنان در این ماه مبارک با طاعت و عبودیت خداوند متعال جزء «رجبیون» خواهند شد.


وی افزود: دقایقی دیگر سال 97 به پایان خواهد رسید و مردم در این هوای سرد از راه دور و نزدیک خود را به این حرم مطهر رساندند تا احسن حالات را از  خداوند طلب کنند.


رئیس قوه قضائیه ادامه داد: گردش زمین به دور خورشید و تحویل سال نو از قدرت لایزال الهی است، باید از خداوند بخواهیم اگر در سال گذشته کجی و آلودگی در کار ما بود در سال آینده آن را برطرف کرده و به مقام احسن حالات دست یابیم.


رئیسی با اشاره به این‌که بهترین حالات، عبودیت، رفع گرفتاری مردم و امر به خوبی و نهی از پلیدی‌ها است، گفت: رفع فساد و گره‌گشایی از مشکلات مردم و حفظ شأن خون شهدا و ایثار ایثارگران و جانبازان از بهترین حالات به شمار می‌رود که در جوار حضرت رضا(ع) باید آن را از پروردگار بخواهیم.


رئیس قوه قضائیه گفت: بهترین حالات توجه به زندگی محرومان، نیازمندان و فقرا و زمانی است که لبخند و تبسمی بر لبان یتیمی نقش می‌بندد و گرهی از زندگی او گشوده می‌شود.


انتهای پیام/4122/4105/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر