صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۴ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
نیک‌پسند تأکید کرد:

لزوم ایجاد روحیه خودباوری در کارکنان سما

معاون سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: باید با تلاش مضاعف، انگیزه و خودباوری که در بدو راه‌اندازی سما وجود داشت دوباره در کارکنان ایجاد شود.
کد خبر : 368872

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، محمد نیک‌پسند صبح امروز در مراسم پایان سال که در سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، اظهار کرد: زندگی روند خیلی پیچیده‌ای دارد و همان‌طور که عده‌ای به دنیا می‌آیند همان لحظه کسانی هستند که از این دنیا کوچ می‌کنند و این نشان‌دهنده کوچک بودن دنیا است و در این زمان محدود باید خاطره‌ای خوب از خود به یادگار بگذاریم.


وی با بیان اینکه در سال 97 سعی شد که حقی از کسی ضایع نشود، اضافه کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم در جامعه، مدیریت در این دوره بسیار سخت است و برای بقا باید به سمت بهبودی مستمر حرکت کنیم.


معاون سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با آرزوی سالی خوب برای مردم ایران در سال 98 افزود: باید با تلاش مضاعف، تعصبات سازمانی، انگیزه و خودباوری که در بدو راه‌اندازی سما وجود داشت در میان کارکنان دوباره ایجاد شود.


نیک‌پسند، تصمیم‌های جمعی را اثرگذار دانست و خواستار ارائه نظر و پیشنهاد‌های کارکنان در راستای ارتقا و بهبود عملکرد سازمانی شد.


به گزارش آنا، کارکنان سمای رشت با هدف احیا و پاسداشت سنت ایرانی و ایجاد فضایی بانشاط با برپایی سفره هفت‌سین فضای آموزشکده را بهاری کردند.


انتهای پیام/4078/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر