صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۰۹ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۴

فیلیپین هم مقابل ایران زانو زد/ شاگردان بائرمن صدرنشین جام ویلیام

تیم ملی بسکتبال کشورمان امروز موفق شد در ششمین بازی خود در سی و هفتمین دوره رقابت های جام ویلیام جونز مقابل فیلیپین قهرمان 4 دوره این بازی ها با حساب 74 بر 65 به برتری دست یابد و مقتدرانه در صدر جدول یکه تازی کند.
کد خبر : 36844

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، ملی پوشان کشورمان در این بازی با ترکیب ابتدایی مهدی کامرانی ، حامد حدادی ، داورپناه ، یخچالی و ساهاکیان به زمین مسابقه آمدند و در کوارتر اول با نتیجه 17 بر 14 به برتری رسیدند و با تکیه بر دفاع منطقی و بازی منسجم رو دررو در پایان نیمه نخست 34 بر 31 فیلیپین را شکست دادند.


در نیمه دوم هم بچه ها همان روند خوب خود را ادامه داده، در نهایت با پیروزی 20 بر 13 در کوارتر سوم و 20 بر 18 در کوارتر چهارم و 74 بر 65 در پایان کار و ثبت پیروزی پنجم مقابل فیلیپین همچنان در صدر باقی ماندند. روزبه ارغوان و سجاد مشایخی در ترکیب امروز حضور نداشتند. ضمن اینکه حامد حدادی با عملکرد درخشان خود یعنی کسب 22 امتیاز، ‌14 ریباند و سه پاس گل، بهترین بازیکن زمین بود.


دیدار بعدی تیم ملی کشورمان فردا جمعه ساعت 15:30 مقابل چین تایپه الف خواهد بود که برد در این دیدار به منزله طی کردن بخش زیادی از جاده قهرمانی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر