صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۷

پلت‌فرم‌های مجازی؛ ابزاری برای آموزش علوم کامپیوتری

پلت‌فرم‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده ابزاری عالی برای آموزش علوم کامپیوتری هستند.
کد خبر : 368207

به گزارش خبرنگار حوزه‌ دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اجوکیشن دایو، تکنولوژی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده به‌عنوان ابزاری برای آموزش علوم کامپیوتری در مدرسه‌های آمریکا مورد استفاده قرار می‌گیرند. در برخی از کلاس‌ها نحوه ساخت دنیاهای مجازی به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.


نتایج تحقیقات جدید مؤسسه تکنولوژی جورجیا نشان می‌دهد دانش‌آموزانی که کدنویسی را با کمک پلت‌فرم‌های واقعیت افزوده یاد می‌گیرند نسبت به دانش‌آموزانی که از این پلت‌فرم‌ها استفاده نمی‌کنند، نمره بالاتری در ارزیابی‌ها کسب می‌کنند.


دانشمندان بر این باورند که دیدن مواد درسی در فضای مجازی به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا بهتر یاد بگیرند و نکات بیشتری را به یاد بیاورند. برخی از شرکت‌ها ابزارهای مجازی توسعه می‌دهند که مخصوص مدرسه‌ها و دانش‌آموزان است؛ برای مثال گروهی از متخصصان اینتل به مدرسه‌های مختلف می‌روند تا نحوه توسعه و ساخت ابزارهای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را به دانش‌آموزان یاد بدهند.


انتهای پیام/4021/


انتهای پیام/

ارسال نظر