صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۰۱ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۴

کی‌روش: می‌خواهم از رئیس فدراسیون حمایت کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت : شاید گوام برای شما ناشناخته باشد اما برای کسانی که از فوتبال شناخت دارند می‌دانند که این تیم صدرنشین گروه است.
کد خبر : 36748

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، کارلوس کی‌روش که در نشست خبری پیش از دیدار برابر گوام در مرحله مقدماتی جام ملت‌ها و جام جهانی شرکت کرده بود ضمن بیان این مطلب گفت: «تیم خوبی داریم و بهترین بازیکنان ایران را مقابل گوام در اختیار داریم و باید با نگاه و نگرش محکمی بازی کنیم. در این مدت از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم بار دیگر انرژی مضاعفی به آنها بدهیم و همان روحیه قبل از جام جهانی و جام ملت‌ها را دوباره در اردوی تیم ملی حاکم کنیم. امیدوارم هواداران فردا با حضور پرشور خود از بازیکنان تیم ملی حمایت کنند.»


وی ادامه داد: «شاید گوام برای شما ناشناخته باشد اما کسانی که از فوتبال شناخت دارند می‌دانند که این تیم صدرنشین گروه است و ما به خاطر طول مدت این مسابقات باید حتما اشراف کاملی نسبت به تمام حریفان داشته باشیم. گوام در دو بازی اول خود پیروز شده و صدرنشین گروه است و به همین منظور باید به این تیم احترام بگذاریم.»


کی‌روش در مورد اینکه گویا صحبت‌های او و حمایتش از کفاشیان باعث ناراحتی عده‌ای شده است، گفت: «فکر می‌کنم زمان این است که برای بازی فردا خودمان را آماده کنیم و زمان هست که بعدا در این مورد صحبت کنیم. شما می‌دانید بعضی از افراد دوست ندارند حقایق را بشناسند. فراتر از آنکه می‌خواهم از رئیس فدراسیون حمایت کنم در حقیقت، مخالف اشخاصی هستند که می‌خواهند تیم ملی را از بین ببرند. هیچ شکی نداشته باشید. اگر ببینم افرادی که چنین نگاهی دارند می‌خواهند به تیم ملی نزدیک شوند من این تیم را ترک می‌کنم چون نمی‌خواهم هیچ تقابلی با این افراد داشته باشم.»


وی افزود: «تعهد شخص بنده به فدراسیون و رئیس فدراسیون پابرجاست. تعهد من به این پسرهای فوتبالیست است که با تمام وجود هر کاری که توانسته‌اند انجام داده‌اند و تعهد من به هواداران پابرجاست. این موضوع بسیار روشن و شفاف است، بیایید در مورد بازی فردا فکر کنیم و مطلبی که حائز اهمیت است اینکه روحیه را به تیم ملی برگردانیم.»


کی روش در پاسخ به این سوال که سرمربی تیم گوام گفته است تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار مقابل ما تحت فشار است،گفت:« با سرمربی گوام هیچ مشکلی ندارم که این‌گونه صحبت می کند. من عاشق اینم که تحت فشار قرار بگیرم و همیشه گفته ام اگر کسی با گرمای زیاد مشکل داشته باشد، هیچ وقت نمی تواند در آشپزخانه کار کند.»


وی در ادامه تصریح کرد: «ما انگیزه بالا و خوبی برای این دیدار داریم و تمام تمرکزمان بر این است که در این دیدار موفق باشیم و من پیامم به شما این است که ما همان روحیه ای را که در جام جهانی و آسیا داشتیم، اینجا هم خواهیم داشت و تلاش می کنیم تا با یک بازی خوب سه امتیاز را از آنِ خود کنیم.»


سرمربی تیم ملی در پایان و در خصوص شالی که بر گردنش انداخته و نقش پرچم ایران را داشت، عنوان کرد: «این شال بیانگر اتحاد ما است و مایه افتخار، لذت و غرور ما است و نشان می دهد که همه با هم همانند جام جهانی و بازی های آسیایی همدل هستیم تا بتوانیم این راه سخت را با موفقیت طی کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر