صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۷ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
رئیس دانشگاه آزاد اصفهان:

ارتباط چهره به چهره با دانشجویان تقویت شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: مسئولان دانشگاهی باید ارتباط چهره به چهره با دانشجویان را تقویت کنند.
کد خبر : 365635

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان، احمد آذین صبح امروز در نشست معاونان دانشجویی، فرهنگی و کارشناسان ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: عصبانیت و رفتار پرخاشگرانه غرب نشانه فروپاشی امپراتوری لیبرالسیم و در رأس آن آمریکای جنایتکار است که بخش بزرگی از این فروپاشی، ناشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان انقلاب کبیر فرهنگی، مذهبی و سیاسی در جهان است.


وی افزود: امروز و همزمان با ورود انقلاب به دهه پنجم خود باید تلاش کنیم تا فرمایش‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب را به بهترین شکل ممکن جامه عمل بپوشانیم.


دبیر هیئت ‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با یادآوری بخشنامه آراستگی شئون فرهنگی خاطرنشان کرد: بندبند این بخشنامه حاصل ساعت‌ها تحقیق، مطالعه و برنامه‌ریزی کاربردی در سال‌های متمادی است از این رو باید با تبیین محاسن ارزنده این بخشنامه، دانشجویان، کارمندان و استادان را در اجرای آن مشارکت داد.


آذین گفت: فضا‌سازی فرهنگی در جای ‌جای محیط دانشگاه نباید صرفاً حرکت نمایشی باشد؛ بلکه نسل جوان امروز را باید در این فضای علمی و فرهنگی با مطالبات و وصایای شهدا آشنا کنیم تا شاهد تربیت و پرورش نسلی عدالت‌خواه و آرمان‌گرا باشیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان افزود: حضور مسئولان و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه در کنار دانشجویان و ارتباط چهره به چهره با دانشجویان در مکان‌هایی مانند مسجد، سلف سرویس، و ... و آشنا شدن با نظر و مشکلات آنان و سعی در حل این مسائل، یکی از بهترین راه‌ها در آشنایی با مشکلات دانشجویان است.


آذین تصریح کرد: ارائه بهترین خدمات در مکان‌های رفاهی دانشگاه، توجه به امنیت و کیفیت سرویس‌های عمومی حمل و نقل دانشجویان و استماع نظر آنان در حوزه‌های‌ مختلف باید در رأس کارها و امور معاونان فرهنگی دانشجویی باشد.


مسعود جعفری‌نژاد رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان نیز در ادامه این جلسه گفت: مقام معظم رهبری لزوم وجود سه نشاط را در محیط دانشگاه مورد تأکید قرار داده‌اند؛ نشاط معنوی، نشاط علمی و نشاط سیاسی که نماز سرآغاز نشاط معنوی است و باید در واحدهای دانشگاهی برگزاری نماز جماعت را با جدیت دنبال کنیم چون نماز جماعت خود به مثابه یک همایش فرهنگی یا مذهبی است.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر