صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۴ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
حناچی در جمع خبرنگاران:

نباید در بحث دوچرخه‌سواری بانوان حساسیت ایجاد شود

شهردار تهران در خصوص لزوم توجه به بحث دوچرخه‌سواری بانوان و جلوگیری از ایجاد حساسیت در ارتباط با آن گفت: نباید در بحث دوچرخه‌سواری بانوان حساسیت ایجاد شود.
کد خبر : 364772

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، پیروز حناچی در جمع خبرنگاران در حاشیه برگزاری آیین افتتاح و بهره‌برداری از چهار پروژه فنی-عمرانی پایتخت که صبح امروز در تقاطع بلوار المپیک و حکیم برگزار شد، در خصوص آبگرفتگی سطح شهر اظهار کرد: آبگرفتگی‌هایی که به‌طور معمول در سطح شهر وجود دارد، به دلیل تکمیل زیرساخت‌هایی در این خصوص است و با توجه به این‌که طرح ساماندهی آب‌های زیرسطحی در دست انجام است، این مشکلات رفع خواهد شد.


وی در خصوص وضعیت بودجه شهرداری تهران در سال آینده گفت: سقف بودجه بسته شده و این سقف با توجه به شرایط اقتصادی کاهنده است و امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.


شهردار تهران در خصوص لزوم توجه به بحث دوچرخه‌سواری بانوان و جلوگیری از ایجاد حساسیت در ارتباط با آن افزود: هدف از این برنامه‌ها تغییر کیفیت شیوه زندگی مردم است و ما باید سعی کنیم در استفاده از دوچرخه به حساسیت‌ها دامن زده نشود ولی به‌طور کلی هدف فقط دوچرخه نیست بلکه تلاش برای ایجاد گرایش برای مردم نسبت به استفاده از حمل و نقل عمومی و توجه به مسیرهای پیاده است.


حناچی در خصوص استعفای معاون فنی و عمرانی خود نیز گفت: این جدایی بنابه درخواست ایشان صورت می‌گیرد و ایشان از بدنه شهرداری جدا می‌شوند ولی از بدنه فعالیت‌های عمرانی جدا نمی‌شوند.


شهردار تهران تصریح کرد: مسئولیت‌ها در حال گردش هستند و ما از مسئولیت‌های‌مان جدا می‌شویم ولی باید بتوانیم پرونده مشخصی برای دفاع داشته باشیم.


وی در پایان در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر این‌که  آیا واگذاری پروژه‌های شهری به بخش خصوصی، بار مالی برای شهروندان به‌دنبال خواهد داشت، گفت: ما به‌دنبال آن هستیم تا از ظرفیت‌های شهر استفاده کنیم و در این راستا زیرساخت از سوی شهرداری و سرمایه از سوی بخش خصوصی فراهم می‌شود و با افزایش طول دوره بهره‌برداری، هزینه‌های مردم کاهش پیدا خواهد کرد.


انتهای پیام/۴۱۰۵/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر