صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۲ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
معاون دانشگاه آزاد اسلامی:

سند تحول بنیادین در مدارس سما نجف آباد اجرا شده است

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سند تحول بنیادین در مدارس سمای نجف‌آباد اجرا و پیاده‌سازی شده است.
کد خبر : 364669

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف‌آباد، علیرضا منظری توکلی در نشست هم‌اندیشی با مدیران مجموعه سمای نجف‌آباد که شب گذشته برگزار شد، با یادآوری بازدید از مدارس، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، اقدامات صورت‌گرفته در این مجموعه را قابل تحسین ارزیابی کرد و از حمایت‌های امیررضا نقش رئیس این واحد از مرکز سما قدردانی کرد.


وی افزود: طبق تأکید دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی مدارس سما باید به لحاظ فرهنگی و تربیتی، آموزشی و پژوهشی سرآمد باشند و انتظار داریم که مدارس سما در این زمینه به برند تبدیل شوند.


معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: فعالیت‌های بسیار خوبی در هر سه زمینه در مدارس سمای نجف‌آباد صورت گرفته است و سند تحول بنیادین در مدارس سمای نجف‌آباد اجرا و پیاده‌سازی شده است.


منظری‌توکلی با تأکید بر لزوم اجرای سند تحول بنیادین در مدارس سما افزود: با اجرای این سند تمام ابعاد وجودی دانش‌آموزان رشد خواهد کرد.


وی با یادآوری تأکید دکتر ولایتی در مباحث مهارت‌آموزی و تقویت آموزشکده‌های فنی‌وحرفه‌ای سما، از واگذاری تمام رشته‌های کاردانی به مراکز سما خبر داد.


معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اهمیت نقش مدیران مدارس، به گردهمایی مدیران در مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: بنا داریم این آموزش‌ها به صورت مستمر ادامه پیدا کند.



منظری‌توکلی در پایان این نشست بر مزار شهید مدافع حرم محسن حججی حضور یافت.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر