صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۸ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
آخرین خبر

پرسپولیس-برانکو، دیدار در استانبول/ ایوانکوویچ فردا پرسپولیسی می‌شود؟

اخبار و شنیده‌ها حکایت از آن دارد که مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد مذاکره نهایی با سرمربی اسبق تیم ملی برای هدایت این تیم را دارند.
کد خبر : 3637

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، بعد از پیروزی تیم پرسپولیس مقابل پدیده مشهد خبری جنجالی روی خروجی برخی سایت‌ها مبنی بر مذاکره سران پرسپولیس با سرمربی سابق تیم ملی برای هدایت این تیم منتشر شد.


در ابتدای انتشار این خبر واکنش‌ها چندان جدی نبود اما پس از آنکه حضور نژادفلاح به عنوان سرپرست جدید باشگاه سر زبان‌ها افتاد موضوع مذاکره با برانکو نیز به شدت قوت گرفت تا آنجا که اکنون عنوان شده نژادفلاح سهم به سزایی برای انجام مذاکره با برانکو داشته است.


گفته می‌شود صحبت‌های ابتدایی نیز با برانکو انجام شده و این مربی آمادگی خود را نیز برای هدایت سرخپوشان اعلام کرده است از سوی دیگر مسئولان پرسپولیس به این مربی کروات وعده دادند در صورت قبول هدایت تیم بدهی مالیاتی وی را که مربوط به زمان حضورش در تیم ملی می‌شود پرداخت می‌کنند تا مشکل ورود و خروج وی از ایران رفع شود.


مسئولان پرسپولیس امروز برای انجام مذاکره نهایی به ترکیه سفر می‌کنند و فردا (دوشنبه) جلسه‌ای را با برانکو در استانبول برگزار خواهند کرد، جلسه‌ای که تنها برای گرفتن امضا از ایوانکوویچ انجام می‌شود.


همه این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که هفته گذشته مسئولان باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام حمایت کامل خود از حمید درخشان وی را سرمربی قطعی سرخپوشان در فصل بعدی دانسته و حتی عنوان کردند درخشان به باشگاه برنامه 2 ساله داده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر