صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۳:۱۴ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۴

افشین پیروانی: مطمئن باشید از گوام نترسیده‌ایم / دوران زدن 17 گل تمام شده است

مدیر تیم ملی فوتبال گفت: الان دیگر آن زمان نیست که گوام را راحت‌ ببریم و باید همه حریفان را جدی بگیریم.
کد خبر : 36333

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، افشین پیروانی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی ضمن بیان این مطلب گفت: «اگر انتقادی کردم کلی بود زیرا فدراسیون تمام تلاش خود را انجام می دهد تا تیم ملی را حمایت کند شاید از نظر فدراسیون شرایط خوب باشد اما از نظر من نوعی توقعم بالا باشد برای آمادگی جام جهانی باید شرایط را آماده کنیم.»


پیروانی افزود: «اگر امکانات مناسب نیست دلیل نمی‌شود بگوییم کسی مقصر است. همه تلاش می‌کنند و همه ما عضو یک خانواده هستیم اگر هم انتقاد کردیم گفتیم توقع‌مان این است و امکانات بیشتر شود. از همین جا از همه اعضا به خصوص رئیس فدراسیون فوتبال تلاش زیادی می‌کند، تشکر می‌کنم.»


مدیر ورزشی تیم ملی با اشاره به بازی با گوام گفت: «دیگر فوتبال مثل گذشته‌ها نیست و شرایط فرق کرده است. گذشت آن زمانی که ما به گوام 19 گل می‌زدیم و مالدیو را با 17 گل می‌بردیم. امروز گوام صدرنشین گروه است و احتیاج به کمک همه داریم. نیاز داریم تماشاگران که یار دوازدهم تیم ملی هستند در روزهایی که ورزشگاه‌ها تقریباً خالی است برای حمایت تیم ملی به ورزشگاه بیاند چون استارت صعود به جام جهانی از همین روزها می‌خورد.»


وی در پاسخ به این سؤال که امروز برخی پیشکسوتان معتقدند تیم ملی از گوام ترسیده است، گفت:« یاد گرفته‌ام چه در فوتبال و چه در زندگی و چه در درس هر چیزی که دست کم بگیریم از آن ضربه می‌خوریم و در این صورت کوچکترین مشکل به بزرگترین مشکل تبدیل خواهد شد. الان دیگر آن زمان نیست که گوام را راحت‌ ببریم و باید همه حریفان را جدی بگیریم. مطمئن باشید ما نترسیده‌ایم و ترسیدن یعنی مرگ و اگر بترسیم مرده‌ایم بنابراین ما می‌آییم تا با تمام قوت بهترین نتیجه را بگیرم.»


مدیر تیم ملی در پایان گفت: «نظر پیشکسوتان قابل احترام است اما من که از نزدیک شرایط را می‌بینم و تلاش و انگیزه بازیکنان برای رسیدن به موفقیت را می‌بینم و امیدوارم بتوانیم بازی تماشاگرپسندی انجام دهیم و اگر تماشاگران به ورزشگاه بیایند شادی‌مان را با آنها تقسیم خواهیم کرد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر