صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۷ - ۲۷ دی ۱۳۹۳
معاون جدید اداری و مالی واحد پزشکی مطرح کرد

افزایش منابع مالی، رضایتمندی کارکنان، توسعه و تجهیز بیمارستان‌های واحد پزشکی

خبرگزاری آنا: معاون جدید اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران در نشست مشترک خود با کارکنان عنوان کرد که افزایش منابع مالی، رضایتمندی کارکنان، توسعه و تجهیز بیمارستان‌ها از اهداف و برنامه‌های این معاونت است.‎
کد خبر : 362

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر محمد حیدریان مقدم با حضور در جلسه تودیع و معارفه‌ای که به منظور معرفی وی به عنوان معاون جدید اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران برگزار شد، با تقدیر از دکتر اباسط میرزایی معاون سابق اداری مالی این واحد با توجه به جایگاه و وظیفه خطیر این معاونت در پشتیبانی از سایر حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی دانشگاه گفت: حوزه معاونت اداری و مالی دانشگاه به عنوان کاتالیزور و هماهنگ کننده بین حوزه‌ای نقش مهمی ایفا می‌کند.


وی با بیان اهمیت اختیار و مسئولیت پذیری مدیران امور مالی گفت: به منظور تسریع امور و تجهیز و توسعه بیمارستان‌ها با تمام توان از قدرت مدیریت و تصمیم‌گیری در حوزه سلامت بهره خواهیم گرفت.


حیدریان مقدم تصریح کرد: فرقی که دانشگاه آزاد با سایر دانشگاه‌های کشور دارد، موضوع تأمین منابع مالی آن است که با توجه به آنکه درآمدهای حاصل از شهریه‌های دانشجویی چندان تسهیل شده نیست باید به شکل جدی‌تر و به عنوان یک بنگاه اقتصادی، منابع مالی دانشگاه تأمین شود.


معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران با یادآوری هزینه‌های بیمارستانی و درمانی موجود، ابراز امیدواری کرد با تجارب موجود منابعی ایجاد شود تا علاوه بر افزایش رضایتمندی پرسنل، بتوان سطح رضایت بیماران و دانشجویان را نیز فراهم آورد.


وی خاطرنشان کرد: رفاه و تسهیلات کاری، منجر به ایجاد فرایندهای تسهیل شده می‌شود و کارکنان علاوه بر احساس راحتی در محیط کاری خود، خدمات بهینه و ساختار یافته‌تری ارائه خواهند کرد.


این مسئول از هر فکر و ایده‌ای که منجر به بهبود فرایند‌ها و تسهیل امور می‌شود، استقبال کرد و خواستار بازنگری در سلسله مراتب کاری حوزه اداری و مالی شد.


معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران هم با توجه به توسعه تدریجی دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدا تاکنون و پوشش آموزشی بیش از40درصد از دانشجویان سطح کشور، لزوم توجه به تحصیلات تکمیلی و رشد کیفی را همگام با رشد کمی خاطرنشان کرد و افزود: آنچه به یک مرکز دانشگاهی هویت و اصالت می‌بخشد، پژوهش‌های آن است و امیدواریم با پشتیبانی و هماهنگی معاونت اداری و مالی و بهره گیری از افکار متعالی بتوانیم با ارائه برنامه‌های کاربردی و برنامه‌ریزی‌های مناسب، حرکت‌های رو به رشدی را در سطح دانشگاه شکل دهیم.


دکتر سید عباس صفوی ابراز امیدواری کرد با استفاده از تجارب ملّی و دانشگاهی دکتر حیدریان مقدم و بهره‌گیری از ارائه برنامه‌های کاربردی وی ارتقای دانشگاه را در همه زمینه‌ها شاهد باشیم.


به گزارش آنا، مشاور اجرایی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران در مراسم معرفی معاون جدید اداری و مالی این دانشگاه گفت: حضور دکتر محمد حیدریان مقدم نقطه عطفی در تحولات گسترده‌ای است که مدیریت این دانشگاه در سیاست‌های اجرایی و آتی خود در نظر دارد.


دکتر علی سلگی افزود: دکتر حیدریان مقدم متخصص گوش، حلق و بینی و یکی از مدیران برجسته ملی و کشوری در حوزه اقتصاد سلامت است که تجارب مفید و ارزنده‌ای در حوزه معاونت توسعه و اداری مالی در کارنامه اجرایی خود دارد.


در پایان دکتر اباسط میرزایی معاون سابق اداری و مالی دانشگاه با تشکر از همکاران این حوزه گفت: حضور دکتر حیدریان مقدم در این پست منشأ تحولات بنیادین و سازنده در دانشگاه خواهد شد.


انتهای پیام/ع



انتهای پیام/

ارسال نظر