صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۸ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
علیرضا منصوریان:

ذوب‌آهن و الغرافه شانس صعود به دور گروهی را دارند

سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: فردا ‌دو تیم ذوب‌آهن و الغرافه در زمین هستند و هر دو تیم بخت صعود به لیگ قهرمانان آسیا را دارند.
کد خبر : 361736

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی باشگاه ذوب آهن، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الغرافه در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سختی را مقابل الکویت پشت سر گذاشتیم و با عملکرد خوب بازیکنان و حمایت هواداران توانستیم مقابل این تیم به پیروزی برسیم. تمام بازیکنان و کادرفنی به این مسئله آگاه هستیم که در بازی فردا باید برای بردن به میدان برویم و برای این هدف تمام تلاش خود را می‌کنیم و می‌دانیم که مردم ایران هوادار ما هستند و امیدواریم که با پیروزی بر الغرافه هفتمین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کنیم.


وی افزود: آنالیز خوبی از تیم الغرافه داشتیم و نقاط ضعف و قوت این تیم را  به‌خوبی می‌دانیم. این تیم بازیکنان ارزشمندی دارد و یکی از این بازیکنان مهدی طارمی است که کیفیت او را همه می‌شناسیم.  


سرمربی تیم ذوب‌آهن با اشاره به مصدومیت خلعتبری، عنوان کرد: روی کمک این بازیکن به ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا حساب کرده بودیم اما متأسفانه او مصدوم است اما سایر بازیکنان در فرم خوبی هستند و آماده دیدار با الغرافه هستیم.


سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: فردا  دو تیم ذوب‌آهن و الغرافه در زمین هستند و هر دو تیم بخت  صعود به لیگ قهرمانان آسیا را دارند. باید به لحاظ فکری و فیزیکی در بهترین فرم خود باشیم و بتوانیم تمام کیفیت‌مان را در زمین به خوبی نشان دهیم.


منصوریان افزود: در بازی فردا تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و با پیروزی به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.


وی  ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی قطر در جام ملت‌های آسیا گفت: قهرمانی قطر در این مسابقات می‌تواند شرایط خوبی را برای حضور این تیم در جام جهانی فراهم کند.


انتهای پیام/4051/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر