صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۱ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
حجت‌الاسلام محمدحسنی:

طرح مصباح به یگان‌های ارتش ابلاغ شده است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: تمامی بندهای طرح «مصباح» ابلاغ شده است و پیگیری هم می‌شود.
کد خبر : 361635

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی در اختتامیه مراسم سراسری سرود ارتش که صبح امروز در سازمان عقیدتی-سیاسی ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: قرآن می‌فرماید انسان باید به تعالی جسمی و روحی خودش توجه کند، لذا قرآن ما را از استفاده‌های هنری منع نمی‌کند، اما از نوع مسموم و لهو آن منع می‌کند؛ زیرا موسیقی لهو انسان را از پای در می‌آورد. 


وی ادامه داد: در حوزه موسیقی افرادی که تولید می‌کنند و افرادی که مصرف می‌کنند باید مراقب باشند و باید احساس مسئولیت کنند.


رئیس سازمان عقیدتی-سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دیروز من در بوشهر بودم و از مشاهده دستاوردهای نیروی دریایی ارتش احساس غرور می‌کردم و می‌گفتم ای کاش این گروه سرودی که امروز اینجا هستند، دیروز در آنجا حضور داشتند.


وی افزود: همچنین دستور دادم، بخش‌های ضبط‌شده از اجرای گروه سرودی که در زمان رونمایی از زیردریایی «فاتح» اجرا شده بود را با هماهنگی، در صداوسیما پخش کنند؛ زیرا واقعاً امید و نشاط را به یگان‌ها بازگردانده بود و می‌تواند آثار خوبی داشته باشد.


محمدحسنی ادامه داد: دغدغه امروز فرمانده کل ارتش، هدایت معنویت‌ ارتش است؛ لذا در حوزه گسترش معنویت در ارتش، اجرای سرودهای حماسی نقش مهمی دارند.


رئیس سازمان عقیدتی-سیاسی ارتش با اشاره به طرح‌ «مصباح»، گفت: طرح‌ «مصباح» تحولی را در حوزه‌های فرهنگی ایجاد کرده است و بر اساس دستور فرماندهی کل ارتش، تمامی بندهای طرح «مصباح» ابلاغ شده است و پیگیری هم می‌شود و برای پیگیری آن، شورای عالی تعالی معنوی بصیرتی تشکیل می‌شود و ماهی یک‌ بار هم به فرمانده کل ارتش گزارش ارائه می‌شود.


انتهای پیام/۴۰۷۹/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر