صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۶ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
از سوی دانشگاه آزاد اسلامی؛

آئین رونمایی از 40 اثر در حوزه مطالعات انقلاب برگزار می‌‌شود

آئین رونمایی از ۴۰ اثر فاخر با عنوان «چلچراغ»، از سوی مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌‌شود.
کد خبر : 360308

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مقارن با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران،‌ دانشگاه‌ آزاد اسلامی و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، آئین رونمایی و بازنمایی از ۴۰ اثر فاخر در حوزه مطالعات انقلاب اسلامی را با عنوان «چلچراغ» برگزار می‌نماید.


«چلچراغ» عنوان آیین رونمایی و بازنمایی از ۴۰ اثر فاخر در حوزه مطالعات انقلاب اسلامی است که با همکاری مشترک پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی، روز سه‌شنبه ۳۰ بهمن‌ماه جاری، مقارن با ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.


در این مراسم دکتر علی‌اکبر ولایتی، آیت‌الله علی‌اکبر رشاد و دکتر محمدمهدی طهرانچی به ایراد سخنرانی می‌پردازند. همچنین در حاشیه این مراسم از 40 نویسنده در حوزه مطالعات انقلاب اسلامی تجلیل به عمل خواهد آمد.


این آئین از ساعت 9 صبح با حضور استادان، فرهیختگان و اصحاب رسانه در تالار شهید باکری مجتمع دانشگاهی ولی‌عصر (عج) به نشانی: تهران،‌ خیابان دماوند، بعد از میدان امام حسین (ع)، جنب بیمارستان بوعلی برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/4007/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر