صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۵ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
خداپرست در گفتگو با آنا:

مسابقات ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار می‌شود

دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی و سایر ارگان‌ها و نهادهای این شهرستان مسابقات متنوع ورزشی را برگزار می‌کند.
کد خبر : 359809

سیاوش خداپرست در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در لاهیجان، گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدت‌های ایثارگران و شهدا و زحمت‌هایی را که در این 40 سال انقلاب متحمل شده‌اند، وظیفه هر دانشگاهی دانست و اظهار کرد: رسالت دانشگاه آزاد اسلامی زنده نگه‌داشتن یاد و مجاهدت‌های ایثارگران و شهدای انقلاب است و به همین منظور مسابقات ورزشی متنوع مزین به نام «فجر» و «فجر فاطمی» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار می‏‌شود.



وی از برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی ویژه آقایان با عنوان جام فجر خبر داد و گفت: این مسابقات در سه رده سنی 20 الی 25 سال، 36 الی 50 سال و 50 سال به بالا برگزار می‏‌‌شود. متقاضیان می‏‌توانند در رشته‌های مانند کشیدن وزنه به متراژ 40 متر، عبور از مانع به صورت سینه‌خیز، جابه‌جایی وزنه‌های 10 کیلویی، بارفیکس 8-6-4 مرتبه، طناب‌زدن به اندازه 100-75-50 و غلتاندن لاستیک حضور یابند. این مسابقات ساعت 9 صبح روز جمعه سوم اسفند در سالن نامجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار می‏‌شود.



 


مسئول تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با بیان اینکه جام فوتسال با عنوان جام فجر فاطمی با همکاری بسیج کارکنان ادارات لاهیجان برگزار می‌شود، افزود: مسابقات فوتسال در شهرستان از روز شنبه 27 بهمن جاری برگزار می‌شود و محل برگزاری مسابقات در سالن نامجوی واحد لاهیجان است.



 


عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با بیان برگزاری مسابقات بین جامعه دانشگاهی شهرستان لاهیجان گفت: مسابقات شطرنج، دارت، تنیس‌روی‌میز و فوتسال ویژه کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شهرستان لاهیجان به‌زودی برگزار می‌‏شود که زمان و محل برگزاری آن به‌زودی اعلام خواهد شد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر