صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۲۱ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۴

انتخاب عضو هیات علمی واحد اصفهان به عنوان دانشجوی نمونه دکتری کشور

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) و دانشجوی مقطع دکتری مرمت ابنیه دانشگاه هنر اصفهان به عنوان دانشجوی نمونه کشوری برگزیده شد.
کد خبر : 35947

لیلا پهلوان‌زاده دانشجوی مقطع دکتری مرمت ابنیه دانشگاه هنر اصفهان است. وی مدرک کارشناسی ارشد پیوسته خویش را از همین واحد دانشگاهی با معدل 16:43 اخذ و با استفاده از سهمیه استعداد درخشان مقطع دکتری را در سال1392 آغاز کرده که با معدل 19:50 تاکنون رتبه اول گروه خویش را دارا است.


در عرصه پژوهش تاکنون 7 مقاله علمی ـ پژوهشی و دایره المعارف، 19 عنوان مقاله کنفرانسی در سمینارهای ملی و بین‌الملل از وی چاپ و ارائه شده است، همچنین تالیف 7 عنوان کتاب و 5 ترجمه از جمله «میراث معماری صنعتی معاصر ایران»(2جلد) و اجرا و همکاری در انجام 7 طرح پژوهشی از دیگر فعالیت‌های وی است.


کسب جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در حوزه معماری با کتاب «گنجینه فرهنگ آثار معماری ایران» (مجموعه 8جلدی) در سال 1393 و انتخاب به عنوان پژوهشگر برتر استان اصفهان در حوزه معماری در همین سال از افتخارات اوست.


در عرصه فعالیت‌های فرهنگی هم می‌توان عضو کانون قرآن و عترت و کسب رتبه دوم مقاله نویسی در مسابقات قرآنی کانون قرآن و عترت را برای وی نام برد.


انتهای پیام/

برچسب ها: استعداد درخشان
ارسال نظر