صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۷ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
باحضور معاون وزیر علوم؛

4 پروژه عمرانی دانشگاه زابل به بهر‌ه‌برداری رسید

آئین افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی دانشگاه زابل، همزمان با ایام مبارک دهه فجر با حضور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.
کد خبر : 358916

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه زابل، آئین افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی دانشگاه زابل، همزمان با ششمین روز از ایام مبارک دهه فجر، امروز با حضور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.


این چهار پروژه عمرانی دانشگاه زابل با اعتباری معادل ۱۱۰ میلیارد ریال و زیربنایی بالغ‌ بر ۱۵ هزار مترمربع به بهره‌برداری رسیده است.


ساختمان دانشکده آب‌وخاک با زیربنایی نزدیک به  دو هزار و ۶۰۰ مترمربع، ساختمان شماره ۲ کلاس‌های آموزشی با زیربنای یک هزار و ۲۵۰ مترمربع، سالن تشریح دانشکده دامپزشکی با زیربنای ۷۶۰ مترمربع و نیز فاز دوم آسفالت بلوار فردوسی به مساحت هفت هزار و۵۰۰ مترمربع، پروژه‌های عمرانی افتتاح‌شده در دانشگاه زابل به شمار می‌روند.


در حاشیه آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی، کلنگ احداث آمفی‌تئاتر بزرگ دانشگاه زابل با کاربری رفاهی و آموزشی با زیربنایی بالغ‌بر چهار هزار و ۱۵۰ مترمربع و ظرفیت یک هزار و ۵۵۰ نفر نیز بر زمین زده شد.


انتهای پیام/4123/


انتهای پیام/

ارسال نظر