صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
به‌مناسبت دهه فجر صورت گرفت؛

دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد بندرانزلی با خانواده شهید مدافع حرم

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با خانواده شهید مدافع حرم شهید جهانگیر جعفری‌نیا دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر : 358901

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرانزلی، به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ظهر امروز سرپرست، اعضای هیئت رئیسه، جمعی از کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حضور در منزل شهید مدافع حرم جهانگیر جعفری‌نیا، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کردند. 


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در این دیدار اظهار کرد: وظیفه دینی، اخلاقی و عرفی ماست که شهدا را نه فقط در حرف و کلام بلکه در عمل نیز الگو و سرمشق خود قرار داده و پیرو راه آنان باشیم.


حسین شریفی با بیان اینکه شهدا جان خود را در طبق اخلاص قرار داده و خود را فدای نظام و انقلاب کردند، افزود: شاید وظیفه دانشگاه در نگاه نخست فقط توجه به مسائل آموزشی و تربیتی باشد اما وظیفه ماست که به آرمان‌های شهدا و ایثارگران توجه داشته و در مسیر و راه آنان گام برداریم. 


وی یادآور شد: به تعبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) «انقلاب ما گمنام بود اما همین انقلاب گمنام جهان را تکان داد»، از بدو انقلاب تحریم‌ها، جنگ‌ها و حیله‌های بسیاری از سوی دشمنان علیه نظام و انقلاب ما طراحی و اجرا شده است و ریشه بسیاری از مشکلات امروز جامعه همین تحریم‌ها و حربه‌ها است اما این انقلاب به حول و قوه الهی تداوم داشته و پابرجا خواهد بود.


این مسئول دانشگاهی با بیان اینکه خوشبختانه انقلاب ما روز به روز در منطقه و جهان یاران و مدافعان بیشتری پیدا می‌کند، اضافه کرد: بی‌تردید این اتفاق مهم نتیجه رشادت و دلاورمردی‌های شهدا به‌ویژه شهدای گمنام، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان است و ما مدیون آنان هستیم.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی به‌مناسبت دهه فجر  با حضور بر سر مزار شهید جهانگیر جعفری‌نیا و شهدای گمنام این واحد دانشگاهی و غبارروبی و گلباران مزار آنان، بار دیگر با آرمان‌های والای شهدا، نظام و انقلاب تجدید میثاق کردند.


به مناسبت گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب، یک دوره مسابقه فوتبال (پی‌اس) هم به همت بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی برگزار و ایستگاه صلواتی و تست فشار خون نیز به همت کانون‌های مختلف دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی برپا شد.


به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) نیز مراسم مداحی و سینه‌زنی در محل نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی برگزار شد.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حدود 3 هزار دانشجو و 81 عضو هیئت علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر