صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۳۷ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
رئیس دانشگاه آزاد کرمانشاه:

دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه کشور ضعف دولت را جبران کرده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در پیشرفت و توسعه کشور ضعف دولت را جبران کرده است.
کد خبر : 358199

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمانشاه، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و 30 سال فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه به عنوان یکی از دستاوردهای علمی انقلاب، ظهر امروز نشست خبری با اصحاب رسانه با حضور محمدرضا حبیبی رئیس واحد کرمانشاه و معاونان و مدیران این واحد دانشگاهی در سالن جلسات دانشکده علوم پزشکی واحد کرمانشاه برگزار شد.



حبیبی در این نشست که حجت‌الاسلام مرتضی جلیلی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه و مسعود باغفلکی رئیس دبیرخانه هیئت امنا نیز حضور داشتند، گفت: اصحاب رسانه به عنوان سفیران و نمایندگان سازمان‌ها و ادارات در راستای توسعه و ابلاغ اهداف توسعه کمک می‌کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این دانشگاه افزود: همه امکانات و ظرفیت‌های دانشگاه در خدمت توسعه استان و حل مشکلات مردم است، چنانچه نقش دانشگاه آزاد اسلامی در پیشرفت کشور مشهود بوده و دانشگاه آزاد اسلامی در پیشرفت و توسعه کشور ضعف دولت را جبران کرده است.



وی با بیان اینکه امکانات و تجهیزات خوبی داریم، شفاف‌سازی را یکی از دستورکارهای دانشگاه دانست و تصریح کرد: به‌دنبال پایداری و قوام فعالیت‌های دانشگاه هستیم و نمی‌خواهیم این مجموعه متکی به فرد باشد؛ بلکه دنبال کادرسازی و تربیت و پرورش نیرو هستیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: نخبگان بسیاری در استان داریم که باید بتوانیم با جذب آنان در راستای توسعه استان و حل مشکلات مردم بهره ببریم و برای کیفی‌سازی فعالیت‌های دانشگاه به‌ویژه در حوزه آموزشی و پژوهشی تلاش خواهیم کرد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر