صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۳ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
در گفت‌وگو با آنا

ابراهیم زاده: خواسته‌های کی‌روش معقول است/ اوضاع پرسپولیس‌بهتر خواهد شد

منصور ابراهیم‌زاده، سرمربی پیشین تیم‌های لیگ برتری، گفت: ساختار باشگاه نفت به گونه‌ای است که یک مربی می‌تواند در آنجا راحت‌تر به موفقیت برسد.
کد خبر : 35786

ابراهیم زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره کیفیت فنی پنج هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار کرد:«آن چیزی که در بازی‌های برگزارشده پنج هفته ابتدایی محسوس بود عملکرد بهتر تیم‌هایی بود که تغییرات کمی نسبت به لیگ گذشته داشتند. تیم هایی که تغییرات زیادی را در ترکیب خود داشتند با وجود جذب بازیکنان با کیفت نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.»


وی در ادامه افزود:«در حال حاضر پرسپولیس ها بازی خوبی انجام می دهند. اما در نتیجه‌گیری ضعیف هستند. به نظر من پرسپولیس و تیم‌هایی که تغییرات زیادی را نسبت به فصل قبل داشتند هر چه از فصل بگذرد اوضاعشان بهتر خواهد شد.»


سرمربی سابق نفت تهران درباره عملکرد ضعیف تیم نفت تهران در لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد:«فراموش نکنیم تیم نفت بازیکنان تاثیرگذاری را در فصل نقل و انتقالات از دست داد. دو مدافع مرکزی نفت که جزو بهترین‌های این تیم محسوب می شدند به تیم‌های دیگری رفتند. همچنین بازیکنانی نظیر غلامرضا رضایی، کمال کامیابی‌نیا و حسین ابراهیمی بازیکنان بسیار خوب نفت در فصل گذشته بودند که از این تیم جدا شدند. البته تیم نفت توانست بازیکنان خوبی را نیز جذب کند اما برای هماهنگ شدن آنها احتیاج به زمان است.»


ابراهیم‌زاده در پاسخ به این سوال که منصوریان به چه میزان در نتایج فصل گذشته تیم نفت تاثیر داشته است؟عنوان کرد:«عده‌ای اعتقاد دارند نتایج خوب تیم نفت به علت ساختار این تیم در فصل گذشته بوده و منصوریان نقش کمی در کسب این نتایج داشته است. عده‌ای دیگر نیز نقش منصوریان را در موفقیت‌های تیم نفت پررنگ می دانند. اما به نظر من هر دو عامل در نتایج تیم نفت در فصل گذشته تاثیرگذار بودند. ساختار باشگاه نفت به گونه‌ای است که مربی می‌تواند در آنجا راحت‌تر به موفقیت برسد اما نباید از تاثیر مثبت منصوریان در تیم نفت غافل بود.»


وی درباره وضع تیم ملی و نارضایتی کی روش از شرایط موجود یاد آور شد:«وضع فوتبال ایران جدا از وضع اقتصادی کشور نیست. تحریم‌ها باعث شد تیم های بزرگ دنیا تمایلی به بازی دوستانه با کشورمان نداشته باشند. این مسئله می‌تواند برای هر مربی ناخوشایند باشد و کی‌روش نیز از آن مستثنا نیست. الیته یکسری از مشکلات را می‌توان به راحتی حل و فصل کرد مانند اینکه کی‌روش می خواهد یک زمین چمن استاندارد برای تمرینات تیم ملی مهیا شود. بارها پیش آمده برای سفرهای تیم ملی مشکلاتی نظیر تاخیر در پروازها به وجود آمده است. به نظر من خواسته‌های کی‌روش معقول است زیرا باید بتوانیم برای تیم ملی یک کشور حداقل ها را فراهم کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر