صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۱۶ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۴

کواچ: همه ١٤ بازیکنم باید آماده باشند/ فائزی، غفور و مهدوی در جام واگنر خوب نبودند

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پایان سومین دیدار تدارکاتی ایران در اردوی مسکو مقابل روسیه از برگزاری این اردو ابراز رضایت کرد و گفت: تعویض ها در دیدارهای تدارکاتی نتیجه داد.
کد خبر : 35733

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اسلوبودان کواچ ضمن بیان این مطلب افزود: «تا این جای کار رضایت دارم و در سه بازی متوالی(هلند و دو دیدار با روسیه) پیروز شدیم. بهترین بازیکنانم را در دیدار مقابل روسیه به کار گرفتم. تعویض‌های دوتایی به‌نظرم خوب جواب داد. باز هم با تعویض مدافع میانی، نتیجه گرفتم چون او خیلی خوب بازی کرد.»


وی تصریح کرد: «در جام واگنر، سامان‌فائزی، امیر غفور و مهدی مهدوی نتوانستند حداکثر توانایی خود را به نمایش بگذارند، اما در این بازی‌ها بسیار خوب ظاهر شدند. برای جام جهانی، تاکیدم این است که همه 14 بازیکن من باید آماده باشند. از طرف دیگر این سه، مهره‌های خوب من در جام جهانی هستند.»


سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره عملکرد تیم روسیه، گفت: «روسیه همیشه با نگرش بسیار قوی به میدان می‌آید. تیم روسیه با سرویس زن ‌های پرشی که در اختیار دارد، بسیار قدرتمند است. موزیرسکی و میخایلوف واقعاً مثال زدنی هستند اما از طرف دیگر تیم ایران عملکرد بالایی دارد.»


لازم به ذکر است تیم ملی والیبال ایران امروز آخرین تمرینات خود را در اردوی آماده سازی روسیه برگزار می کند و روز یکشنبه مسکو را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر