صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۲ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کاظمی خبر داد:

اجرای میز خدمت الکترونیکی در راه و شهرسازی استان ایلام

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام افزون بر حضور چهره به چهره با ارباب‌رجوع‌ این اداره‌کل از استقرار میز خدمت الکترونیکی در روزهای آینده خبر داد.
کد خبر : 356801

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره‌کل راه و شهرسازی استان ایلام، علی‌اصغر کاظمی درباره میز خدمت این اداره کل گفت: با توجه به دستورالعمل‌های دولت درباره تکریم ارباب‌رجوع و برقراری میز خدمت اقدام به اجرای میز خدمت الکترونیکی کرده‌ایم که روزهای آینده مراجعان از اجرای این برنامه و تسریع در پاسخگویی و انجام فعالیت‌ها بهره‌مند خواهند شد.


وی افزود: در میز خدمت این اداره‌کل، کارشناسان خبره هر حوزه و بعضاً مدیران حوزه‌های مختلف مستقر خواهند شد و در همان ورودی اداره رسیدگی به درخواست‌ها به انجام خواهند رساند و این درخواست‌ها ثبت الکترونیکی شده و زمان پاسخگویی نیز به مخاطب اعلام خواهد شد و در مرحله بعد ارباب‌رجوع بدون نیاز به مراجعه حضوری می‌تواند پیگیر درخواست خود باشد.


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خاطرنشان کرد: در اجرای فاز بعدی میز خدمت ارباب‌رجوع نیاز به مراجعه حضوری در این اداره‌کل نخواهد بود؛ چراکه دریافت درخواست نیز الکترونیکی خواهد شد.


کاظمی در پاسخ به شبهه‌ای که در ایجاد گیت‌های کنترل این اداره‌کل در خبرگزاری‌ها به وجود آمده است، گفت: با توجه به گستردگی فعالیت‌های این اداره کل روزانه شاهد سردرگمی ارباب‌رجوع در حوزه‌های مختلف هستیم و این امر باعث خستگی مراجعان و صرف وقت آنان و همکاران می‌شود؛ بنابراین با ایجاد این گیت‌ها و ساماندهی میز خدمت نیازی به تردد اشخاص در اتاق‌ها و راهروهای این اداره‌کل نبوده و در صورت نیاز همکاران اشخاص را به قسمت‌های مربوطه راهنمایی خواهند کرد.


وی اظهار کرد: در کل هدف ما صرفه‌جویی در وقت و ارائه خدمت در کمترین زمان به مراجعان بوده و به یقین رضایتمندی ارباب‌رجوع نسبت به این اداره‌کل در آینده افزایش خواهد داشت.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر