صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۳ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
عصر امروز؛

وزیر دفاع از نمایشگاه دستاوردهای صنایع دریایی در یزد بازدید کرد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در صنایع دریایی شهید مقدم یزد از نمایشگاه دستاوردهای تحقیقاتی سازمان صنایع دریایی بازدید کرد.
کد خبر : 356472

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی عصر امروز در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای سازمان صنایع دریایی که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برپا شده است؛ از فناوری‌های پیشرفته دریایی در حوزه‌های پدافند دریایی، قوای محرکه، انتقال قدرت و رانش دریایی، بومی‌سازی واتر جت، شناورهای سطحی با ظرفیت‌های متفاوت، شناورهای تندرو، شناورهای اثر سطحی و مرکز نوآوری دریایی و سرای نخبگان دریایی دیدن کرد.



وی با حضور در جمع کارکنان صنایع دریایی شهید مقدم یزد تلاش‌ها و مجاهدت‌های متخصصان این صنعت را نویدبخش و امیدآفرین دانست و اظهار کرد: به کوری چشم بدخواهان این ملت و نظام اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با همت مردم و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و عنایات خداوند متعال هرچه باشکوه‌تر برگزار خواهد شد.


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان دشمنی‌های مستمر نظام سلطه و در رأس آنها شیطان بزرگ آمریکا افزود: براساس اسناد متقن بیش از 500 هزار نفر از مردم سوریه کشته و زخمی شده‌اند و حدود 10 میلیون نفر نیز آواره و بی‌خانمان هستند که این نمونه کوچکی از روح استکباری و ضد انسانی حامیان حقوق بشر در جهان است.



 حاتمی با یادآوری ایستادگی، مقاومت، بصیرت انقلابی و ولایت‌پذیری ملت بزرگ ایران اسلامی ابراز امیدواری کرد: نظام اسلامی با قدرت و شکوه هرچه بیشتر به سمت پیشرفت و تعالی و فتح قله‌های افتخار پیش برود.
 
انتهای پیام/4078/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر