صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۴

معرفی مدیر جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی درپی درگذشت مدیر سابق

آیین تکریم و معارفه مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی با حضور مسئولان مرکزی حراست دانشگاه آزاد اسلامی و استان آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمدی رئیس دفتر فرهنگ اسلامی و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی برگزار شد.
کد خبر : 35591

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی اظهار کرد: حراست یکی از حوزه‌های حساس دانشگاه آزاد اسلامی است و مهمترین رویکرد آن نگاه پیشگیرانه و صیانت از مجموعه عظیم دانشگاه است.


دکتر علیرضا لطفی تصریح کرد: اداره حراست دانشگاه در راستای حفاظت و حراست از ارزش‌های والای نظام، حفظ و انسجام در مجموعه دانشگاه و جلوگیری از انحراف و تخلف در امور اجرایی و در دیگر زمینه‌ها ایجاد شده است.


وی افزود: حراست در دانشگاه با نقش نظارتی خود در حفظ سلامت درونی سهم بسزایی دارد و همه تلاشگران این عرصه با تعامل بسیار خوبی که با دانشجویان، کارکنان و استادان دارند می‌توانند موفق عمل کنند.


معاون مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی نیز، حراست را بازوی پرتوان رئیس دانشگاه خواند و افزود: به طور حتم یک بازوی توانمند می‌تواند مجموعه را به سمت تشریک مساعی، آرامش و امنیت بیشتر سوق دهد و مسیر توسعه را در ابعاد گسترده‌ای ارتقاء بخشد.


اسدی وظیفه حراست را صیانت از سرمایه‌های مادی و معنوی دانشگاه عنوان کرد و یادآوری کرد: سرمایه‌های معنوی ما دانشجویان، استادان و کارکنان ما هستند که در اولویت اول قرار دارند و باید مورد عنایت ویژه قرار بگیرد.


وی از زحمات صادقانه و مدبرانه سرپرست واحد خوی در اخذ رشته‌های تحصیلات تکمیلی و حل مشکلات موجود در دانشگاه قدردانی کرد.


مجید محمدنژاد مدیر جدید حراست این واحد نیز با تشریح برنامه‌های خود همدلی و وفاق را رمز موفقیت در امور دانست و ابراز امیدواری کرد: تا با تاسی از آموزه‌های دینی و وفاق و همدلی مجموعه کارکنان بتوانیم محیط امن و با آرامشی را در دانشگاه داشته باشیم.


در پایان این مراسم از خدمات زنده‌یاد علیرضا اسکندرزاده که به رحمت خدارفته‌است، قدردانی و در حکمی مجید محمدنژاد به عنوان مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی معرفی شد.


معاون مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی و هیات همراه به اتفاق هیات رئیسه واحد خوی با حضور در منزل شخصی زنده‌یاد علیرضا اسکندرزاده با خانواده آن مرحوم دیدار و گفتگو کردند.


در این دیدار مسئولان حراست سازمان مرکزی و واحد خوی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم اسکندرزاده با نثار فاتحه و با اهداء یک جلد کلام‌الله مجید و لوح از طرف رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی از خدمات شایسته آن مرحوم تجلیل کردند و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و غفران الهی و برای خانواده وی صبری عظیم و همچنین کامیابی و موفقیت مسئلت کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر