صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۹ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
طالب‌تاش تأکید کرد:

لزوم تعمیق فعالیت‌های فرهنگی تربیتی در حوزه استادان و دانشجویان

رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی بر ضرورت تعمیق فعالیت‌های فرهنگی تربیتی دانشگاهی در حوزه استادان، دانشجویان و کارکنان تأکید کرد.
کد خبر : 354406

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از البرز، عبدالحمید طالب‌تاش رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد حضور یافت و از بخش‌های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.


طالب‌تاش در این بازدید با ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نظرآباد از فضاسازی مناسب و شایسته فرهنگی در قسمت‌های گوناگون  این دانشگاه قدردانی کرد.


رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی بر ضرورت تعمیق فعالیت‌های فرهنگی تربیتی دانشگاهی در حوزه استادان، دانشجویان و کارکنان تأکید و به مسئولان توصیه کرد که امور فرهنگی را جزء اولویت‌های فرهنگی بدانند.


در ادامه این بازدید فیض‌الله اکبری‌دستک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد با ارائه گزارش کوتاهی از فعالیت‌های صورت گرفته در این مرکز به معرفی دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد پرداخت. 


وی با بیان بخش‌هایی از ظرفیت‌ها و برنامه‌های جاری این دانشگاه از توسعه و تقویت برنامه‌های فرهنگی دانشجویی دانشگاه در بخش‌های نماز، قرآن‌پژوهی بین‌رشته‌ای و نیز فعالیت‌های بسیج دانشجویی و بسیج استادان خبر داد. 


در این بازدید دوساعته، رئیس پژوهشکده قرآن و عترت در فضایی صمیمی به گفتگو با استادان، کارکنان و دانشجویان پرداخت و از مرکز قرنطینه و ستاد برگزاری امتحانات پایان ترم، دفتر فرهنگ اسلامی، دفتر استادان، دفتر مدیران گروه‌های آموزشی، دفتر امور آموزشی ـ دانشجویی و دفاتر بسیج دانشجویی و استادان بازدید کرد. 


انتهای پیام/4078/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر