صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۴ - ۲۷ دی ۱۳۹۳
دبیر هیات امنای استان مرکزی در گفت‌وگو با آنا:

برنامه‌ریزی مدونی برای تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان در دو سال آینده داریم

خبرگزاری آنا: دبیر هیات امنای استان مرکزی گفت: برنامه‌های متنوعی در راستای همراهی با شرکت های صنعتی، نظام مهندسی و شرکت های خصوصی در دستور کار داریم و کلیه این فعالیت ها منجر به تاسیس شرکت های دانش بنیان و فعالیت های اقتصادی خواهد شد.
کد خبر : 354

دکتر علیرضا نظام‌آبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به اینکه یکی از بی‌نظیر‌ترین جلساتی که در طول تشکیل هیات امنای استان داشتیم این جلسه بود، اظهار داشت: جلسه با خردورزی و عدالت دکتر میرزاده همراه بود وی طبق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی عمل می‌کند.


سرپرست واحد اراک ادامه داد: دکتر میرزاده با نگاهی به توسعه منطقی در حوزه‌های هیات عملی، توسعه عمرانی و فرهنگی و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، موضوعات را در هیات امنا مطرح می‌کند.


نظام آبادی تصریح کرد: دکتر میرزاده با خرد جمعی در کلیه فعالیت‌ها رای گیری می‌کنند که یکی از بی‌نظیر‌ترین روش‌های اداره جلسه است.


وی با اشاره به اهمیت شرکت‌های دانش بنیان افزود: استان مرکزی با توجه به اینکه 3 هزار واحد صنعتی دارد همچنین دانشگاه و استانمان یکی از بی‌نظیر‌ترین‌ها در بحث نیروی انسانی نخبه است.


دبیر هیات امنای استان مرکزی ادامه داد: برنامه‌های متنوعی در راستای همراهی با شرکت‌های صنعتی، نظام مهندسی و شرکت‌های خصوصی در دستور کار داریم، کلیه این فعالیت‌ها منجر به تاسیس شرکت‌های دانش بنیان و فعالیت‌های اقتصادی خواهد شد و امیدواریم طی دو سال آینده با پروسه‌هایی که در مراکز رشد طی و اجازه کار در بازار را پیدا می‌کنند این زحمات به بار بنشیند.


وی در پایان خاطر نشان کرد: بودجه پژوهشی که در سال 93 ، 12 درصدبود به 16 درصد در سال 94 می‌رسد؛ بنابراین با نظری که دکتر میرزاده به حوزه معاونت پژوهشی دارند امیدواریم با همکاری عزیزان به این مهم دست پیدا کنند.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

برچسب ها: دانش بنیان
ارسال نظر