صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۰۰ - ۳۰ دی ۱۳۹۷
علیرضا منظری‌توکلی:

35 درصد جمعیت دانشجویی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می‌کنند

معاون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه با 450 واحد و حدود یک میلیون و 320 هزار دانشجو، تربیت 35 درصد جمعیت دانشجویی کشور را برعهده دارد.
کد خبر : 353923

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زنجان، علیرضا منظری‌توکلی عصر امروز در سیزدهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: عشق و ارادت مردم زنجان به اهل بیت(ع) و سالار شهیدان وصف‌ناشدنی است و این شهر مورد توجه همه شیعیان جهان است.


وی با اشاره به عزاداری‌های 8 و 11 محرم مردم شهر زنجان اضافه کرد: حسینیه اعظم و زینبیه اعظم زنجان چشم و چراغ تشیع در جهان است و مردم ایران به شور و شعور حسینی مردم زنجان افتخار می‌کنند.


رئیس سازمان سما با اشاره به رویکرد کلان دانشگاه آزاد اسلامی و تأکیدها و راهبردهای آقایان ولایتی و طهرانچی در اداره دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رویکرد اصلی و اولویت دانشگاه آزاد اسلامی توجه به مسائل فرهنگی و اعتقادی است و معتقد هستیم در کنار مسائل آموزشی و پژوهشی به مسائل فرهنگی و اعتقادی باید توجه جدی شود.


وی هویت را عنصر راهگشا برای اداره امور جامعه عنوان کرد و اضافه کرد: جامعه تهی از هویت اعتقادی به سامان نمی‌رسد و بر اساس همین نگاه معتقد هستیم دانش‌آموزان و دانشجویان می‌بایست به انگاره‌های فرهنگی و اعتقادی مسلط باشند و بدان افتخار کنند.


منظر‌ی‌توکلی در بخشی دیگر از سخنان خود به مقوله شفافیت در مسائل مالی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: شفاف‌سازی در مسائل مالی از سیاست‌ها و راهبردهای ریاست هیئت امنا و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی است. همه بخش‌های دانشگاه آزاد اسلامی از جمله در حوزه مالی باید به افکار عمومی پاسخگو باشند.


معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با 450 واحد و مرکز و بیش از 30 هزار عضو هیئت علمی و حدود یک میلیون و 320 هزار دانشجو تربیت  35 درصد جمعیت دانشجویی کشور را برعهده دارد.


وی در این جلسه از حمایت‌های آیت‌الله خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان و فتح‌الله حقیقی استاندار زنجان قدردانی کرد و این حمایت‌ها و وحدت نظرها را توشه‌ای ارزشمند برای توفیق‌های آینده دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان عنوان کرد. 


به گزارش آنا، در این جلسه 12 بند از طرح‌های پیشنهادی واحدها و مراکز مورد برسی اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان قرار گرفت و بندهایی از آن به تصویب رسید.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر