صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اولویت چند درصد ایرانی‌ها پوشاک تولید داخل است

مرکز آمار ایران اعلام کرد: اولویت ۳۴.۴ درصد افراد خرید پوشاک تولید داخل و۷.۶ درصد پوشاک خارجی است و ۵۸ درصد افراد اولویتی بین پوشاک داخلی و خارجی ندارند.
کد خبر : 352913

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از مرکز آمار، تماشای ویترین‌ها فروشگاه‌های پوشاک با ۸۱.۵ درصد بیشترین روشی بوده است که افراد ۱۵ ساله و بیش‌تر اظهار نموده‌اند که پوشاک خود را با توجه به آن انتخاب کرده‌اند.


۱.۳ درصد بر اساس تبلیغات محیطی، ۷ درصد بر اساس پیشنهاد دوستان و نزدیکان، ۶.۲ درصد مطابق مد در جامعه، ۰.۲ درصد بر اساس مشاهده برنامه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران، ۰.۷ درصد با توجه به شبکه‌های اجتماعی، ۰.۱ درصد بر اساس برنامه‌های ماهواره‌ای و ۳.۳ درصد به سایر روش‌ها پوشاک خود را انتخاب کرده‌اند.


اولویت ۳۴.۴ درصد از افراد ۱۵ ساله و بیش‌تر در خرید پوشاک، پوشاک تولید داخل و ۷.۶ درصد پوشاک خارجی بوده است. برای ۵۸ درصد افراد نیز اولویت خاصی بین پوشاک داخلی و خارجی وجود ندارد.


انتهای پیام/4092/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر