اولویت چند درصد ایرانیها پوشاک تولید داخل است
مرکز آمار ایران اعلام کرد: اولویت ۳۴.۴ درصد افراد خرید پوشاک تولید داخل و۷.۶ درصد پوشاک خارجی است و ۵۸ درصد افراد اولویتی بین پوشاک داخلی و خارجی ندارند.
کد خبر : 352913
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از مرکز آمار، تماشای ویترینها فروشگاههای پوشاک با ۸۱.۵ درصد بیشترین روشی بوده است که افراد ۱۵ ساله و بیشتر اظهار نمودهاند که پوشاک خود را با توجه به آن انتخاب کردهاند.
۱.۳ درصد بر اساس تبلیغات محیطی، ۷ درصد بر اساس پیشنهاد دوستان و نزدیکان، ۶.۲ درصد مطابق مد در جامعه، ۰.۲ درصد بر اساس مشاهده برنامههای سیمای جمهوری اسلامی ایران، ۰.۷ درصد با توجه به شبکههای اجتماعی، ۰.۱ درصد بر اساس برنامههای ماهوارهای و ۳.۳ درصد به سایر روشها پوشاک خود را انتخاب کردهاند.
اولویت ۳۴.۴ درصد از افراد ۱۵ ساله و بیشتر در خرید پوشاک، پوشاک تولید داخل و ۷.۶ درصد پوشاک خارجی بوده است. برای ۵۸ درصد افراد نیز اولویت خاصی بین پوشاک داخلی و خارجی وجود ندارد.
انتهای پیام/4092/
انتهای پیام/