صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۱۷ - ۲۵ دی ۱۳۹۷
علی فتحی عنوان کرد:

لزوم اتخاذ تدابیری برای حل مشکلات کسبه پیاده‌راه اکباتان همدان

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: لازم است تدابیری برای رونق اقتصادی و حل مشکلات کسبه پیاده‌راه اکباتان اندیشیده شود.
کد خبر : 352611

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری‌ آنا از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، علی فتحی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح پیاده‌راه‌سازی در خیابان اکباتان اظهار کرد: طبق گفته کسبه پیاده‌راه اکباتان به دلیل حذف تاکسی و اتوبوس از این معبر، وضعیت اقتصادی در این پیاده‌راه نامناسب شده و درآمدها کاهش یافته است.


وی اضافه کرد: چندی پیش هیئت امنای پیاده‌راه اکباتان برای بیان مشکلات این پیاده‌راه به شورای اسلامی شهر مراجعه کردند که عمده مشکل آنها کاهش فروش و وضعیت اقتصادی نامطلوب به دلیل پیاده‌راه کردن این معبر و حذف تاکسی و اتوبوس بود.


رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به بازدید میدانی اعضای شورای اسلامی شهر همدان از این پیاده‌راه یادآور شد: پیاده‌راه شدن خیابان اکباتان درآمد اقتصادی کسبه را نیز تحت تأثیر قرار داده و باید برای این موضوع تدابیری اندیشیده شود.


فتحی تردد و وجود افراد معلوم‌الحال و معتادان متجاهر در پیاده‌راه اکباتان و میدان امام(ره) را از دیگر مشکلات مطرح شده توسط هیئت امنای این پیاده‌راه بیان کرد و افزود: متأسفانه این افراد با سنین مختلف با فروش مواد مخدر و رد و بدل کردن انواع مخدر چهره شهر را نامناسب کرده‌اند.


به گفته علی فتحی پیاده‌راه اکباتان جزء مسیرهای گردشگری شهر محسوب می‌شود که حضور معتادان متجاهر و افراد معلوم‌الحال چهره نامناسبی را به این مسیر گردشگری داده و باید برای حل این معضل اجتماعی تدابیر مناسبی اندیشیده شود.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

برچسب ها: همدان
ارسال نظر