صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۶ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
رویدادهای دانشگاهی

کوتاه از واحدهای ورامین- پیشوا، شاهرود، میانه، بافق و مشهد

رستوران جدید واحد ورامین – پیشوا به منظور رفاه حال دانشجویان، استادان و کارکنان با ارائه غذا‌های متنوع و با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب افتتاح شد.
کد خبر : 3517

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حسینعلی شیبانی با اعلام این خبر عنوان کرد: در راستای تحقق سیاست تکریم شایسته دانشجویان، استادان و کارکنان این مجموعهٔ بزرگ آموزشی و فرهنگی، رستوران واحد در طبقه دوم ضلع شرقی ساختمان علوم پایه در فضایی مناسب، ظرفیت پذیرایی از تمامی دانشجویان را دارا است.


رئیس واحد ورامین – پیشوا با تأکید بر کیفیت غذا ادامه داد: با توجه به تأمین مواد اولیه این رستوران از قبیل گوشت و مرغ از مرغداری و گاوداری واحد در نظر داشتن کیفیت، قیمت مناسب، تنوع و فراهم کردن آرامش خاطر از جمله ویژگی های این رستوران است که یقیناً رضایتمندی دانشجویان را به دنبال خواهد داشت.


شیبانی خاطرنشان کرد: این غذاخوری در طول هفته در اختیار استادان، کارمندان و دانشجویان بوده و قیمت در نظر گرفته شده برای هر پرس غذا بسیار مطلوب و در حد قیمت تمام شده مواد اولیه است و دانشگاه برای رضایتمندی دانشجویان دنبال هیچ گونه سود نیست.


تیم پسران دانشجوی واحد شاهرود نایب قهرمان مسابقات پینگ پنگ جام فجر شد


رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اعلام این خبر گفت: در این مسابقات که به میزبانی اداره کل راه آهن شمال‌شرق (شاهرود) و به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شده بود، تیم های دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود ، اداره کل راه آهن شمال شرق ، دانشگاه شاهرود، دانشگاه علوم پزشکی، پیشکسوتان شاهرود و یکی از موسسات خصوصی حضور داشتند که در پایان مسابقات تیم اداره کل راه آهن شمال شرق به مقام قهرمانی رسید، تیم دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود نایب قهرمان و پیشکسوتان شاهرود به مقام سوم بسنده کرد.


سعید حسنی گفت: کیفیت این دوره از مسابقات بالا بود و تیم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کرده بود و امیدواریم بتوانیم در رقابتهای آینده مقام قهرمانی را کسب کنیم.


حامد عسگری، محمد علیار و مصطفی پورسعید با مربی گری بهرام آرامش اعضای تیم دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود را تشکیل می دادند.


کارگاه آموزشی ابزارهای تحقیق (Research Tools) در واحد میانه برگزار شد‎


معاون پژوهش و فناوری واحد میانه گفت: یک دوره کارگاه آموزشی با عنوان «ابزارهای تحقیق Research Tools» از سوی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه ویژه اعضای هیئت علمی و دانشجویان در محل سایت اینترنتی ساختمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.


دکتر علی فرامرزی افزود: هدف از برگزاری کارگاه ابزارهای تحقیق، معرفی برنامه‌ها و ابزارهایی است که امروزه در محیط‌های علمی در جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند که در بسیاری از موارد، زمینهٔ ارتقاء سطح کیفی مقالات پژوهشگران و محققان را فراهم می‌آورند.


وی گفت: استفاده از ابزارهایی برای تسهیل در تحقیق و بهبود کیفیت مقالات، امری ضروری و اجتناب ناپذیر و تحقیق و پژوهش در محیط‌های دانشگاهی و آموزشی از ارکان اصلی است.


معاون پژوهش و فناوری واحد میانه در ادامه با توجه به سرفصل کارگاه آموزشی ابزارهای تحقیق، اظهار کرد: ضرورت نیاز به جعبه ابزارهای پژوهشی، یافتن کلمات کلیدی و مقالات مرتبط به هم برای Literature review، واگذاری جستجو برای یافتن مقالات مناسب به ماشین، پرهیز از تقلب علمی و معرفی ابزارهای سنجش به میزان تقلب علمی، آشنایی با ابزارهای مدیریت منابع و مراجع، جستجوی ایندکسی در انبوه مقالات دانلود شده، ارتقاء سطح کیفی مقالات از جمله سرفصل این کارگاه آموزشی است.


فرامرزی اضافه کرد: این کارگاه آموزشی به مدت ۵ ساعت از سوی دکتر پیمان ممانی برای شرکت کنندگان تدریس شد.


تشکیل ستاد اسکان میهمانان نوروزی در دانشگاه آزاد اسلامی بافق


به منظور رفاه حال میهمانان نوروزی، ستاد اسکان در دانشگاه آزاد اسلامی بافق تشکیل و اولین نشست اعضا برگزار شد.


در اجرای بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص تشکیل ستاد اسکان میهمانان نوروزی در واحدهای دانشگاهی، اولین نشست اعضای ستاد اسکان واحد بافق برگزار شد.


در این نشست مقرر شد با انجام تبلیغات لازم برای جذب میهمانان در ایام سال نو، امکانات میهمانسرای واحد و خوابگاه های دانشجویی برای اسکان و پذیرایی مسافران و گردشگران، آماده و مهیا شود.


عیادت دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از جانبازان هشت سال دفاع مقدس


حجت الاسلام عابدینی نژاد مدیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه ازاد اسلامی مشهد به همراه جمعی از دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه از جانبازان بستری در آسایشگاه‌ قطع نخاعی پارک ملت مشهد عیادت و دلجویی کردند.


در این مراسم دانشجویان با تقدیم گل و اهدای هدایایی از رشادت ها و جانفشانی جانبازان هشت سال دفاع مقدس قدردانی کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر