صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شعبان‌زاده:

منابع پایدار مالی در گروه‌های تبلیغی ایجاد می‌شود

دبیر تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب به ویژگی گروه‌های تبلیغ جهادی اشاره کرد و از برنامه‌ریزی به منظور ایجاد منابع پایدار مالی در این گروه‌ها خبر داد.
کد خبر : 351659

مرتضی شعبان‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا به راه‌اندازی کمیسیون تخصصی منابع پایدار مالی تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب سراسر کشور اشاره کرد و گفت: این کمیسیون در صدد است تا راهکارهای مختلف را برای فعال شدن منابع پایدار مالی در گروه های تبلیغی ایجاد کند.


وی افزود: تاکنون چندین جلسه از این کمیسیون برگزار و راهکارهای گوناگون در این خصوص ارائه شده که یکی از این طرح‌های موفق را گروه تبلیغی صبح امید ارائه کرده است و این طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت و قرار شده که این طرح در سایر گروه های تبلیغی اجرا شود.


دبیر تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب تصریح کرد: راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه از جمله طرح‌های پیشنهادی گروه تبلیغی صبح امید است که این طرح مورد استقبال سایر گروه‌های تبلیغی قرار گرفت و قرار شده برای اجرا به سایر مبلغان نیز پیشنهاد شود.


وی یادآور شد: با توجه به مشکلات اقتصادی که وجود دارد یکی از مسائل مهم گروه‌های تبلیغی داشتن منابع پایدار مالی است، اگر هر گروه تبلیغی دارای منابع پایدار باشد دیگر برای ادامه فعالیت با مشکل مواجه نخواهد شد.


شعبان‌زاده خاطرنشان کرد: درصددیم تا گروه‌های تبلیغی را از نظر پشتوانه مالی غنی کنیم تا برای ادامه فعالیت تبلیغی خود متکی به دیگران نباشند.


انتهای پیام/4072/


انتهای پیام/

ارسال نظر