صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۳ - ۲۲ دی ۱۳۹۷
بهمن‌ماه 97؛

ششمین کنفرانس ملی «آموزش و توسعه سرمایه انسانی» برگزار می‌شود

ششمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی توسط اداره کل امور اداری و پشتیبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.
کد خبر : 351577

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی وزارت علوم، مهم‌ترین وجه تمایز ششمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی با سایر کنفرانس‌های حوزه آموزش و منابع انسانی در کشور، تمرکز بر موضوعات کاملاً کاربردی و تجربه محور است.


در این دوره از کنفرانس به منظور فراهم آوردن فضای یادگیری برنامه‌های متنوعی مانند سخنرانی‌های کلیدی، پنل‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی، برگزاری سمیتئاتر آموزش و سنجش صلاحیت حرفه‌ای مدیران و کارشناسان آموزش (سطح مقدماتی) نیز پیش‌بینی شده است.


ارائه مقالات برتر پژوهشی، تقدیر از سازمان‌های برتر شرکت کننده در ششمین دوره جایزه ملی تعالی آموزش، تقدیر از شرکت کنندگان در سومین دوره جایزه برترین‌های آموزش و توسعه کارکنان، تقدیر از چهره ماندگار آموزش و برپایی نمایشگاه جانبی از دیگر برنامه‌های این نشست دو روزه است.


تشریح مدل‌ها و روش‌های توسعه رهبران و مدیران سازمان‌ها و معرفی و توصیف کامل نمونه‌های موفق حوزه‌های یادگیری کشور از جمله مهم‌ترین محورهای این کنفرانس است که همچون ادوار گذشته با حضور مدیران و صاحب نظران برجسته این حوزه برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4123/


انتهای پیام/

ارسال نظر