صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۱ - ۲۲ دی ۱۳۹۷
اسلامی خبر داد:

ایجاد شعبه آموزشکده سما در بخش «لیلان» ملکان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان از ایجاد شعبه آموزشکده سما در بخش لیلان خبر داد.
کد خبر : 351568

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ملکان، هدایت اسلامی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه معاونان  و رؤسای قدیم و جدید سمای دانشگاه آزاد اسلامی ملکان اظهار کرد: آموزشکده سما به‌منظور رفاه حال جوانان علاقه‌مند به تحصیل بخش لیلان و با همکاری مردم و شوراها و مسئولان محلی در مقاطع کاردانی کار آموزشی خود را از مهر 98 در شهر تاریخی و فرهنگی لیلان آغاز به کار خواهد کرد.


اسلامی از آغاز به‌‌کار فعالیت مدرسه سما در مقطع ابتدایی از مهر 98 در شهر ملکان خبر داد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ملکان درصدد اخذ مجوز مدارس سما در مقاطع راهنمایی و متوسطه نیز هست.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ملکان، گسترش رشته‌های دارای بازار کار و متناسب با موقعیت کشاورزی و صنعتی منطقه و همکاری با سازمان‌های دولتی به‌منظور ارتقای سطح دانش و مدرک تحصیلی کارکنان و افراد بازمانده از تحصیل را از برنامه‌های واحد ملکان ذکر کرد.


اسلامی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی ملکان به‌منظور جذب کارکنان دولتی تسهیلاتی از جمله ارائه تخفیف شهریه، اقساط‌بندی شهریه و تشکیل کلاس‌های درس در ایام تعطیل و متناسب با اوقات فراغت کارکنان دولتی را اعمال خواهد کرد.


 وی برگزاری آیین‌های معارفه و تودیع را امری طبیعی در جهت پیدایش ایده‌ها و خلاقیت‌های نو و به‌منظور توسعه دانشگاه دانست و با قدردانی از خدمات مهدی آقابیگی معاون سابق این واحد دانشگاهی افزود: وی تا آخرین لحظه از همکاری و کار خود دست نکشید و با انگیزه و روحیه بالا به خدمت خود در پست معاونت اداری و مالی ادامه داد.


در پایان جلسه از خدمات دو ساله آقابیگی، مهدی رشدی به‌عنوان معاون جدید این واحد دانشگاهی معرفی شد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر